Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:51:28 GMT

سرمربی ذوب آهن تا ۱۰ روز دیگر در ایران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۱۹۰

سرمربی ذوب آهن تا ۱۰ روز دیگر در ایران

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میودراگ رادولوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر جایگزین علیرضا منصوریان شد، بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، ایران را به مقصد کشورش ترک کرد و هنوز به اصفهان برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره مسئولان ذوب آهن بار‌ها اعلام کرده اند که رادولوویچ به زودی به ایران برمی گردد و تمرینات را زیر نظر می‌گیرد، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

ذوبی‌ها درحال حاضر تمرینات خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر زیر نظر مربیان ایرانی شروع کرده اند، اما هنوز وضعیت سرمربی شان مشخص نیست و باید منتظر ماند ودید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

گفته می‌شود رادولوویچ تا نهایت ۱۰ روز دیگر به ایران بازمی گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیمار جونیور داسیلوا بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال بعد از دوران مصدومیت تمرینات خود را آغاز کرد.
تیم فوتبال الهلال که برای رقابت‌های سوپر جام این کشور در ابوظبی حضور داشت تصمیم گرفت برای تعطیلی دو روزه به کشورش سفر کند و نیمار هم در این سفر همراه تیم بود و اکنون تمرینات خود را به صورت اختصاصی در ریاض انجام می‌دهد.

تیم فوتبال الهلال باید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال العین امارات برود و این تیم روز دوشنبه هفته آینده برای این بازی راهی امارات می‌شود تا برای دومین بار پیاپی راهی دیدار نیمه نهایی و احتمال زیاد به بازی فینال این رقابت‌ها برسد.
نیمار در این دوره فقط ۵ بازی برای تیم الهلال انجام داد، اما در تیم ملی کشورش دچار مصدومیت شد و چند ماه از میادین دور بوده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود