Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:58:23 GMT

جلالی: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۲۶۲

جلالی: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند

مثبت اعلام شدن تست بیش از 5 بازیکن تیم گل گهر و دوری دو هفته ای آن ها از تمرینات می تواند چالشی پیش روی آماده سازی این تیم باشد.

به گزارش"ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی گل گهر که روی خط اخبار ورزشی آمده بود در رابطه با شرایط تیمش گفت:" ما سعی می کنیم یک هفته تمام تیم و دو هفته بازیکنانی که تستشان مثبت بوده را قرنطینه کنیم و بعد از آن می توانیم تمریناتمان را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او افزود:" من فقط در اینجا یک درخواست از سازمان لیگ دارم. باشگاه ما یکی از بهترین و کارآمدترین تست هایی که در جهان گرفته می شود را انجام داد. ما از سازمان لیگ می خواهیم که انجام تست برای همه تیم ها در شرایط یکسان انجام شود چون من شنیدم که اگر این آزمایش جای دیگری انجام می شد شاید تست هیچکدام از بازیکنان ما مثبت نمی شد. به نظر من سازمان لیگ یک جایی را که بهترین جا هم هست مشخص کند که همه تیم ها آنجا تست هایشان را بدهند."


سرمربی گل گهر همچنین گفت:" باشگاه ها در حال حاضر خودشان کارهای مربوط به آزمایش را انجام می دهند و باشگاه گل گهر مصرانه می خواست که بهترین مدل آزمایش را انجام بدهد که هزینه بسیار زیادی هم داشت. خوشحالیم که آزمایش قوی گرفتیم."


او اضافه کرد:" باشگاه گل گهر همه شرایط را برای مراقبت از این بازیکنان در نظر گرفته است و حتی قرار است خانواده های بازیکنانی که تستشان مثبت بوده نیز باشگاه شرایطی را فراهم کند که تست کرونا بدهند. ما سعی می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن به اوضاع تیم مسلط شویم. به بازیکنانی که تستشان مثبت بوده هم می گوییم که همه در کنار هستیم تا از این چالش همراه هم عبور کنیم."

ویروس کرونا مجید جلالی (سرمربی) گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا مجید جلالی سرمربی گل گهرسیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم هجری شمسی را چه کسی و چه طور تنظیم کرد؟

خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم ملی؛ تا به حال به این فکر کرده‌‏اید تقویمی که با آن سال نوی‏مان را جشن می‎گیریم و روزها و شب های‎مان را می‎گذارنیم ابداع چه کسی است؟ شاید اولین پاسخی که توی ذهن‎تان بیاید خیام باشد! خیام به همراه چند دانشمند دیگر که آن‏ها هم سهم مهمی در نوشتن تقویم داشتند، کار نوشتن تاریخ رسمی کشور را تمام کرد. مبدأ این تقویم، سال به تخت نشستن «جلال‌الدین ملکشاه سلجوقی» بود و چون این اقدام مهم به فرمان او انجام شده بود اسم تقویم را «جلالی» گذاشتند که یک جورهایی ادای احترام به او باشد.

 بر خلاف تصور خیلی از ما کسی به نام جلالی، دخالتی در نوشتن تقویم جلالی نداشته و در واقع یک تیم که خیام هم جزوی از آن بوده و به سرگروهی  ابوالفتح عبدالرحمان منصور خازنی سال‌ها برای نوشتن و تنظیم این تقویم زحمت کشیدند. حتما شنیده‎اید که تقویمی که امروز بر اساس آن روزهای‎مان را می‎گذرانیم همین تقویم جلالی است و خب زحمتش را هم جناب خیام بزرگوار و دوستانش کشیده اند اما این طور نیست!

 چیزی که امروز تقویم رسمی کشور ماست را کسی به نام «میرزا عبدالغفارخان نجم الدوله» تنظیم کرده است، او استاد ریاضی دار‌الفنون بود و با ۱۳ سال تلاش توانست ارتباطی بین تقویم جلالی و زمان هجرت پیامبر از مکه به مدینه برقرار کند و تقویمی جدید در اختیار مردم بگذارد. مبدا گاه‎شماری هجری شمسی یعنی دقیقا همانی که ما امروز استفاده می‎کنیم از زمان هجرت پیامبر محاسبه می‎شود و آغاز سالش اولین روز بهار است.

 تقویم نجم الدوله در سال ۱۲۸۹ هجری شمسی به عنوان تقویم رسمی کشور انتخاب می‎شود و نوع محاسبات اصلی‎اش برای گاه‎شماری مشابه همان تقویم جلالی است و تنها مبدا محاسبه و جزییات کمی در آن متفاوت است. سال‎ها بعد ماه های آن تقویم را که نام‎های عربی داشتند ( حوت، حمل، ثور و ..) را به نام‌های فارسی (فروردین، اردیبهشت، خرداد و ...) تغییر داده شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • «کشف خودمختار» چیست؟
  • تقویم هجری شمسی را چه کسی و چه طور تنظیم کرد؟
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • هفت عادت موثر برای داشتن حس خوشبختی
  • سالانه ۵۰۰ میلیون تست در آزمایشگاه‌های کشور انجام می‌شود
  • ما تردید نداشتیم که ایران به حملات اسرائیل پاسخ می‌دهد | اقدام جدیدی علیه ایران انجام بدهند، با پاسخ بسیار شدیدی مواجه خواهد شد