Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در تماس تلفنی با استاندار خوزستان در جریان آخرین وضعیت بیماری کووید 19 و شیوع ویروس کرونا در این استان و اقدامات انجام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان قرار گرفت.

روحانی در این تماس تلفنی که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، بر ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم استان از سوی مسئولان و متخصصان بهداشتی و درمانی تاکید کرد و افزود: تببین درست و دقیق موارد مرتبط با اصول بهداشتی و مصادیق فاصله‌گذاری هوشمند در میان مردم، می‌تواند نقش مهمی در مهار رشد تعداد مبتلایان ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با دعوت از مردم استان برای همکاری با مسئولان و همچنین متخصصان بهداشت و درمان در زمینه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: تنها با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند است که می‌توان زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کرد، در غیراینصورت با افزایش تعداد مبتلایان مواجه خواهیم بود که ممکن است به بازگشت برخی محدودیت‌ها در استان منجر شود.

رئیس جمهور در ادامه گفت‌وگو با استاندار خوزستان، از وضعیت این استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی با توجه به بارش‌های مناسب در فصل بهار آگاه شد و با ابراز خرسندی از افزایش میزان تولید گندم استان نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: کشاورزان و گندمکاران خوزستان با سعی و تلاش خود، نقش مهمی در خودکفایی کشور از نظر تولید گندم ایفا کرده‌اند.

روحانی با اشاره به دریافت گزارش از وزارت نیرو در مورد وضعیت منابع آبی کشور تاکید کرد: به وزارت نیرو دستور داده‌ام که با توجه به شرایط خاص امسال کشور از نظر بارش‌ها، موضوع کشت برنج در استان خوزستان برای سال جاری را با نظر مثبت بررسی و برای تصویب در جلسه جاری دولت ارائه کند.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه استان خوزستان به عنوان یکی از استان‌های مرزی از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار بوده و از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تبادلات تجاری و کالای با کشورهای همسایه برخوردار است، تاکید کرد: مدیریت عالی استان، تقویت تلاش‌ها و رایزنی‌ها با کشورهای همسایه برای توسعه همکاری‌های تجاری و تبادلات مرزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت استان از جمله در زمینه شیوع ویروس کرونا و روند رو به رشد تعداد مبتلایان در این استان به‌دلیل عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارائه و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت استان برای متوقف کردن روند رشد تعداد مبتلایان را تشریح کرد.

شریعتی وضعیت تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم در استان را با توجه به بارش‌های خوب بهاری، بسیار خوب و افزایشی نسبت به سال گذشته عنوان کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تعداد مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن