Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دو عضو تدارکات تیم که به کرونا مبتلا هستند، در قرنطینه خانگی هستند و هیچ ارتباطی با عوامل ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس و بنابر اعلام دکتر حقیقت پزشک تیم، بعد از انجام آزمایش‌های تست کرونا از اعضای تیم، مشخص شد که تست دو عضو تدارکات مثبت بوده است. 
در همین راستا، نتایج تست همه اعضا، بنا بر تکالیف باشگاه به سازمان لیگ ارسال شد ولی موضوع با توجه به تعهد نسبت به حفظ اسرار پزشکی افراد، رسانه‌ای نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر همه بازیکنان و مربیان تیم، همانطور که پیش از این اعلام شده بود از جهت آلودگی به این ویروس در صحت و سلامت کامل هستند. طبیعی است که مثبت بودن تست این دو عضو ارتباطی با تمرینات نداشته چرا که نمونه‌گیری نیز قبل از آغاز تمرینات انجام شده است.
دو عضو تدارکات که به این عارضه مبتلا شده اند نیز با اعضای تیم ارتباط نداشته‌ و اکنون در قرنطینه خانگی و تحت نظر هستند. ضمن آنکه در روز نمونه برداری، با توجه به احتمال این که نفراتی دچار عارضه باشند، تدابیر لازم برای انجام پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس سلامت آلودگی سازمان لیگ دو عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل دوربین عکاسان شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد.

به گزارش فارس، دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی به تیم نفت آبادان در اقدامی عجیب و زننده مقابل دوربین عکاسان ورزشی شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد! این رفتار از یک بازیکن حرفه ای مقابل عکاسان کاملا زننده و غیراخلاقی محسوب می شود حتی اگر به شوخی چنین رفتاری را انجام داده باشد. اسماعیلی فرد در بازی رفت یک گل به خودی زده به پرسپولیس زده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد