Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، گروهی از نیرو‌های ترکیه و تعدادی از تروریست‌های مورد حمایت آن‌ها امروز یکشنبه به تعدادی از خانه‌های روستای تل حلف در رأس العین حمله و بیش از ۳۰ نفر از اهالی آن را ربوده و به منطقه‌ای نامعلوم منتقل کردند.

بر اساس این گزارش طی ماه‌های گذشته روستای تل حلف شاهد انفجار‌های متعدد بوده که به دنبال آن تعدادی از شهروندان کشته و زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزارس رسمی سوریه همچنین گزارش داد گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه به جنایات خود علیه مردم در استان حسکه ادامه می‌دهند و صبح امروز کشتزار‌های وسیعی را در چندین روستای تابع تل تمر و ابوراسین در استان حسکه به آتش کشیدند.

منابع بومی این منطقه گفتند که گروهی از مزدوران ترکیه صبح امروز ۲۰ هزار هکتار از مزارع جو و گندم روستای الداودیه، ملانوری، العریشه، الجمیلیه، عبدالسلام و العزیزیه از توابع شهر‌های تل تمر و ابوراسین در استان حسکه را به آتش کشیدند.

این در حالی است که در پی به آتش کشیدن محصولات مزارع کشاورزی در سوریه، روزنامه آمریکایی «اینترنشنال بیزنس تایمز» افشا کرد این اقدام به دستور مستقیم دونالد ترامپ صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحسکه تروریست ها ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب عکس غروب در روستای تازه اباد نرکه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، شهروند خبرنگار ما تصاویر زیبا غروب روستای خود را برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • قاب عکس غروب در روستای تازه اباد نرکه