Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفعلی مهدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک چوپان ۵۵ ساله از کوه‌های براحمد در منطقه کوهستانی گلوییه اسکر ، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه اسکر به محل مورد نظر اعزام شد.

وی اظهار داشت: امدادگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر اسکر پس از طی کردن مسیری دشوار و صعب العبور توانستند خود را به مصدوم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رابر ادامه داد: تیم امداد و نجات این جمعیت پس از انجام اقدامات کمک‌های اولیه و فیکس کردن بدن مصدوم، فرد یاد شده را از منطقه صعب العبور روستای اسکر به دامنه کوه منتقل کردند و فرد حادثه دیده را نجات دادند.

وی با اشاره به تحویل مصدوم به عوامل اورژانس افزود: این عملیات امداد و نجات کوهستان بیش از سه ساعت به طول انجامید.

برچسب‌ها کرمان رابر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رابر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمان رابر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ نیروی عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به‌ مصدومان و حادثه دیدگان در ۴ حادثه، اعزام‌ شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، در مجموع چهار حادثه شامل سه حادثه ترافیکی و یک حادثه کوهستان در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث پنج نفر دچار حادثه و چهار نفر مصدوم شدند که برای یک نفر عملیات امدادرسانی صورت گرفت و دو نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: همچنین یک نفر از حوادث نجات یافت و عملیات رهاسازی نیز برای یک نفر صورت گرفت.

مثنوی بیان کرد: برای امدادرسانی در این حادثه سیزده نیروی عملیاتی در قالب دو تیم امدادی به محل وقوع حوادث اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، چهار ناوگان ترابری شامل دو دستگاه آمبولانس کمکدار، یک دستگاه نجات تیپ دو و یک دستگاه سواری به کارگیری شد.

کد خبر 746370

دیگر خبرها

  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری