Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان از خسارت جدی باد روز گذشته به ابنیه و زیرساخت‌های شبکه توزیع برق خبر داد.

رضا اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وارد آمدن خساراتی به ابنیه و زیرساخت‌های استان در پی وزش باد روز گذشته اظهار کرد: براثر وزش باد شدید در استان برق ۷۰ روستای صومعه‌سرا و چند روستا در فومن قطع و با تلاش امدادگران برق وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت وزش باد شدید در بخش ابنیه مسکونی نیز افزود: شدت وزش باد در رشت به سربندی چندین خانه در مسکن مهر رشت آسیب جدی وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران آسان گیلان با بیان اینکه وزش باد شدید خسارت جانی نداشته، گفت: از قبل هشدارهای وزش باد شدید از سوی ستاد مدیریت بحران به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و‌ امدادی داده‌شده بود، ازاین‌رو خسارت قابل‌توجه به گیلانیان وارد نیامد.

اسلامی را اشاره به میزان خسارت واردشده نیز بیان کرد: خسارت‌ها در حال ارزیابی بوده و طی روزهای آینده پس از جمع‌بندی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا گیلان مسکن مهر مدیریت بحران وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد

روح الله سرگزی اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب استان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

وی توصیه کرد؛ شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • ببینید | تصاویری جدید از خسارت شدید سیل به مردم دبی