Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قوت گرفتن طرح همدلی مومنانه و کمک مردمی به نیازمندان و اهتمام شدید به آن در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در کشور، به تازگی تصویری از علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن در حال بسته‌بندی اقلام تهیه شده برای کمک به نیازمندان، در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید دانشمند احمدی‌روشن دانش‌آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف و اصالتا همدانی بود که پس از تحصیل در این رشته، در سمت مدیر بخش بازرگانی تاسیسات هسته‌ای نطنز فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: #جواد_الله_کرم ؛ پیکر یار حسین ابن علی (ع) در راه است

او به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در صنعت هسته‌ای کشور داشت، در روز ۲۱ دی ماه ۱۳۹۰ در تهران توسط موتورسواری که بمب مغناطیسی به خودروی او چسبانده بود، ترور شده و به فیض شهادت نائل آمد. او یک فرزند به نام علیرضا از خود به یادگار گذاشت.

در ادامه تصویر منتشر شده از فرزند شهید احمدی‌روشن را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای هسته ای شهدای ترور مصطفی احمدی روشن فضای مجازی مواسات مومنانه احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان