Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:14:48 GMT

کاهش ۴۰ درصدی سفر به استان‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۶۲۱

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه یکشنبه ضمن تبریک عید سعید فطر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیرهای هراز، لاسم، پارک جنگلی آمل، تونل امامزاده هاشم(ع)، فیروزکوه، شیرگاه و گدوک نسبت به سال‌های گذشته در زمان مشابه خلوت تر هستند.

وی ادامه داد: در تعطیلات پیش رو با توجه به افزایش حجم ترافیک، جاده هراز در روزهای پنجم و ششم خرداد با اعمال محدودیت ترافیکی یکطرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: این محدودیت طی روزهای پنجم، ششم و نهم خرداد از ساعت ۱۳ آمل به سمت تهران و از ساعت ۱۶تهران به طرف آمل یکطرفه خواهد بود و تا ساعت ۲ بامداد توسط ماموران پلیس راهور اعمال خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد خودروها در جاده هراز و فیروز کوه  به سمت استان‌های شمالی و در محور امام رضا (ع) بدون گره ترافیکی در جریان است.

محبی با اشاره به اهمیت مدیریت زمان سفر در تعطیلات پیش رو،خاطر نشان کرد: رانندگان بازگشت از سفر را مدیریت کنند تا به گره ترافیکی برخورد نکنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با تاکید بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: رعایت فاصله طولی مناسب با خودروها، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجازو انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و حین مسافرت سفری ایمن را برای رانندگان و مسافران رقم می زند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی