Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@06:05:34 GMT

الزام چک به نام خریدار برای خرید خودرو برداشته شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۶۴۸

خرداد: یک مقام مسئول در صنعت خودروسازی از برداشته شدن الزام ارایه چک صیاد برای خرید خودرو در طرح ساماندهی فروش خودرو خبر داد و گفت: چک بستگان درجه یک پذیرفته شده است.

به گزارش خرداد به نقل مهر، مجید باقری از برداشته شدن الزام ارائه چک صیاد برای خرید خودرو در طرح ساماندهی فروش خودرو خبر داد و گفت: با توجه به درخواست تعداد زیادی از هموطنان عزیز، امکان ارائه این چک توسط بستگان درجه یک خریدار نیز فراهم شده تا شرایط مناسب‌تری برای ثبت نام مصرف‌کنندگان واقعی فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بار دیگر از مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا خواست تا برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده عجله نکنند.

این مقام مسئول در صنعت خودروسازی اظهار داشت: ثبت نام، درج اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور و سپس واریز وجه تا روز ۱۴ خردادماه امکان پذیر است و هموطنان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند این مراحل را انجام دهند.

گفتنی است؛ در برنامه ریزی اولیه طرح فروش فوق‌العاده خودرو این الزام وجود داشت که چک تضمین تسهیلات به نام خریدار و صیادی باشد اما اکنون با هدف تسهیل در مشارکت هموطنان و افزایش رضایتمندی مشتریان این الزام را از شرایط ثبت نام حذف کرد.

منبع: خرداد

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل

سیدحامد عاملی در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل گفت: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

استاندار اردبیل افزود: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

به گفته او، خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

استاندار اردبیل با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شدند
  • نام پتروشیمی های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد
  • نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد
  • واتس‌اپ و تردز از فروشگاه اپل در چین برداشته شدند