Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر صادقی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام خبر نجات ماهیگیران محلی در بامداد امروز توسط تیم نجات دریایی نوشهر اظهار کرد: بامداد روز چهارم خرداد ماه تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر موفق به نجات ۵ ماهیگیر محلی در آب‌های ساحلی شهرستان چالوس از خطر غرق شدگی شدند.

وی تصریح کرد: عملیات نجات ماهیگیران گرفتار در دریای طوفانی که با تجهیزات ساده و محلی به دریا برای صید رفته بودند، پس از دریافت گزارش مردمی از طریق شماره امداد و نجات دریایی ۱۵۵۰ ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه شب گذشته سوم خرداد ماه با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر( MRCC ) با سرعت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران- نوشهر گفت: علیرغم شرایط نامناسب آب و هوایی، شناور ناجی ۶ بندر نوشهر در کمترین زمان ممکن به محل سانحه اعزام شده است.

صادقی ادامه داد: پس از نزدیک به ۲ ساعت عملیات SAR، با وزش باد حداکثر ۱۵ متر بر ثانیه در سواحل و ۱۸ متر بر ثانیه در دریا، ارتفاع ۵ متر موج در دریا و با همکاری همیاران ناجی مناطق نوشهر و چالوس موفق شدند که بامداد روز چهارم خرداد ماه ۵ ماهیگیر سانحه دیده را به سلامت به ساحل منتقل کنند.

وی‌ با اشاره به اینکه اولین نفر ساعت ١٠ دقیقه بامداد امروز و مابقی افراد نیز به ترتیب بعد از آن نجات یافته‌اند با قدردانی از همیاران و تیم جستجو و نجات بندر نوشهر، از تمام دریانوردان و مالکین شناورها خواست: به اخطاریه‌های هواشناسی دریایی که روزانه از طریق کانال ۱۸ و ۶۹ VHF توسط MRCC نوشهر اعلام می‌شود، توجه کرده و ‌از هرگونه تردد دریایی در شرایط نامناسب جوی جدا خودداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد

محمد امین امانی روز چهارشنبه اظهارداشت: پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در ۳۰ مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ نفر خدمه کشتی خارجی را نجات داد.

وی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

بندر جاسک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است