Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:00:29 GMT

افتتاح باند فرودگاه رامسر پس از ۱۱ سال فراز و نشیب

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۸۴۰

افتتاح باند فرودگاه رامسر پس از ۱۱ سال فراز و نشیب

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: باند جدید فرودگاه رامسر مس از ۱۱ سال فرازونشیب فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

سعدالله وطن‌خواه امروز درباره افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باند جدید فرودگاه رامسر به‌صورت ویدئو کنفرانسی باحضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی و حضور استاندار مازندران و مدیرعامل ناوداری و هواپیمایی کشور افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این باند به‌طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر پس از ۱۱ سال فرازونشیب با هزینه ۱۴۰ میلیارد تومانی افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه باند جدید فرودگاه رامسر ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ افتتاح می‌شود، تصریح کرد: همچنین بحث افتتاح آپرون (پارکینگ هواپیما) را در فرودگاه دشت‌ناز ساری خواهیم داشت که بیش از ۷میلیارد تومان هزینه دربرداشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه دشت‌ناز ساری به بیش از ۷۰ درصد رسید، اظهار کرد: با افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر انتظار داریم پروازها نیز افزایش یابد.

وطن‌خواه با اعلام اینکه از ظرفیت استفاده از باند جدید فرودگاه رامسر سه چهارم است، گفت: امیدواریم با همت مسوولان نسبت به رفع موانع پروازی این باند جدید اقدام شود.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وطن خواه فرودگاه رامسر مازندران باند جدید فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد