Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان با توجه به شرایط به وجود آمده، از تمرین کردن می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "ساکت الهامی" سرمربی تیم تراکتور اظهار کرد: باشگاه تراکتور به دستور فدراسیون فوتبال در خصوص آغاز مسابقات تحت پروتکل‌های بهداشتی، تمکین کرده و در همین راستا تمامی بازیکنان ما در تبریز حضور دارند؛ اما تست‌های انجام شده، 4 نفر از اعضای تیم ما را مشکوک به کرونا نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشکوک بودن چهار نفر به کرونا، باعث ایجاد ترس شدید بین بازیکنان شده و آنان اعلام کرده‌اند که علی‌رغم تمامی احترامی که به مالک، مدیریت باشگاه و بنده قائل هستند، از تمرین کردن می‌ترسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان ما به فکر خانواده‌شان هستند، یکی از آنان فرزندش تازه به دنیا آمده و یکی دیگر در آینده نزدیک پدر می‌شود، یکی از بازیکنان هم پدر جانبازی دارد. پس ما به بازیکنان هم حق می‌دهیم که در این حد نگران خانواده‌شان باشند.

وی تاکید کرد: پس از مشکوک اعلام شدن جواب تست چهار نفر از اعضای تیم ما، تعدادی از بازیکنان حتی به خانه خود هم نرفته‌اند.

الهامی با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتور واهمه‌ای از شروع مسابقات ندارد، گفت: ما به دنبال خراب کردن جو نیستیم و ترسی هم از شروع مسابقات نداریم؛ اما اکنون شرایطی به‌وجود آمده که سلامتی بازیکنان و خانواده‌شان به خطر افتاده و اکنون از آقای خلیلیان تقاضا دارم که راهکاری برای این شرایط به ما نشان دهد. تعدادی از تیم‌ها شرایط مشابه با تراکتور دارند و بازیکنان به شدت می‌ترسند.

وی ادامه داد: اینکه چند بازیکن را از تمرینات محروم کرده و قرنطینه کنیم، امکان‌پذیر نیست؛ چرا که داشته‌های تیم‌ها محدود است.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه تست‌های تکمیلی از اعضای تیم گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به قوانین تمکین می‌کنیم و تنها خواسته‌مان این است که آقای خلیلیان راهکاری برای ما نشان دهد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال تبریز تراکتور الهامی فارس تبریز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن

آفتاب‌‌نیوز :

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روز‌های خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود