Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:56:36 GMT

امکان بازنگری در ارایه چک به نام متقاضی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۹۱۶

امکان بازنگری در ارایه چک به نام متقاضی وجود دارد

بابک رحمانی در گفت و گو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما تاکید کرد: درحال حاضر حدود 50 هزار نفر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو موفق به ثبت نام شده اند که تاکنون مشکل خاصی در فرآیند ثبت نام وجود نداشته است.
وی با اشاره به مشکل برخی از متقاضیان در ارایه چک به نام تصریح کرد: در صورتی که برخی از مشتریان به واسطه این محدودیت امکان ثبت نام نداشته باشند، این موضوع قابل بازنگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا نماز عید فطر عید فطر فطریه گروه فرقان نفت ونزوئلا ایران خودرو ثبت نام خودرو خرید خودرو فروش خودرو ونزوئلا نماز عید فطر عید فطر فطریه گروه فرقان نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حیدریان با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور مسئولیت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد، بیان کرد: ۲۴۷ فقره استاندارد ملی درسال ۱۴۰۲توسط کارشناسان استاندارد تدوین، تجدید نظر و بازنگری شده و به عنوان سند ملی در پورتال اداره کل و پورتال سازمان ملی استاندارد ایران در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی افزود: استانداردهای تدوین و تجدید نظر شده در زمینه‌های خدمات، فناوری اطلاعات، اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها، مدیریت کیفیت انجام گرفته است.

حیدریان افزود: بررسی استانداردهایی که پنج سال از تدوین آن‌ها گذشته است از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن‌ها به طور مداوم انجام می‌گیرد و بر همین اساس و طبق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، بازنگری ۲۰۰ استاندارد ملی در دستور کار این اداره کل قرار داشت که با تلاش کارشناسان در سال ۱۴۰۲ با انجام ۲۴۷ مورد بازنگری شاهد تحقق ۱۱۸ درصدی در این حوزه بودیم.

حیدریان با اشاره به اینکه هدف از تدوین و بازنگری استانداردهای ملی به‌روزرسانی و ارتقا کیفیت استانداردهای ملی مطابق با نیازهای جامعه می‌باشد خاطر نشان کرد: بازنگری‌های انجام شده در زمینه‌هایی همچون پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، خوراک و فرآورده های کشاورزی، بیولوژی و میکروبیولوژی، صنایع شیمیایی، صنایع پلیمر و بسته بندی می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898272

دیگر خبرها

  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی