Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی استان در جریان وزش تندباد چهارم خرداد آسیب دیدند، گفت: شهرستان آمل با حدود ۱۳۰ واحد مسکونی خسارت دیده، ۲ واحد مرغداری و تعدادی گلخانه ، بیشترین میزان خسارت توفان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: سربندی ۱۵ واحد مسکونی ۱۰۰ درصد تخریب شد و بقیه واحد‌های مسکونی نیز از ۳۰ تا ۷۰درصد آسیب دیدند.

رازجویان ادامه داد: تعدادی از واحد‌های مسکونی در شهرستان بابل نیز در جیان وزش تندباد خسارت دید که کارشناسان بنیاد مسکن در حال بررسی خسارت‌ها و ارائه گزارش نهایی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه حدود ۱۰ واحد مسکونی نیز در شهرستان قائمشهر دچار خسارت شدند، گفت: چند واحد مسکونی در شهرستان رامسر نیز دچار خسارت جزئی شده‌اند که کار کارشناسی آن‌ها نیز در حال انجام می‌باشد.

او خسارت به بخش‌هایی از خطوط مخابرات در منطقه لفور سوادکوه شمالی، شکسته‌شدن تعدادی از درختان در شهر ساری و ایجاد خسارت به خودرو‌ها را نیز از دیگر خسارت‌های تندباد چهارم خرداد اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات هر چه زودتر حل شود.

تندبادی به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اواخر شب شنبه تا بامداد یک شنبه چهارم خرداد تمام مناطق مازندران را درنورده بود.
بیشتر بخوانید: تندباد ۹۰ کیلومتری در مازندران و خسارت به تاسیسات شهری + عکس و فیلم
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن خسارت طوفان طوفان مازندران واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند

 سعیدی در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در حال اجراست گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافت.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است دهیاران با تبلیغ و تشویق روستاییان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد