Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین هدایتی می گوید: عقیده من این است که همه سبک ها باید حمایت و تبلیغ شوند و باید در یک سطح کار کنند.

امین هدایتی خواننده گروه دال بند، در گفت و گو  با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در رابطه با وضعیت موسیقی کشور در سال گذشته و اینکه این عرصه چه پیشرفت هایی را کسب کرده اظهارداشت: به عقیده من قطعا فضا بازتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما   در بحث ترانه سرایی، تنظیم، آهنگسازی و ملودی و حتی خوانندگی به نظرم کیفیت کارها به شدت افت کرده ولی عرصه بازتر شده است و این مساله با توجه به سیاست های فکری که وجود دارد موسیقی پاپ ما را به سمت موسیقی دم دستی تر برده است و موسیقی که پشت آن، آن تفکر سابق وجود ندارد و صرف این است که داخل یک سالن کنسرت بروید و تخلیه انرژی کنید بدون این که شما را به تفکر بیندازد.

او درمورد میزان اثر گذاری موسیقی در حال و احوال مردم و جامعه بیان داشت: موسیقی در هر صورتی می تواند تاثیر خودش در هر لحظه ایی بگذارد اما بحث اینجاست که من مشکلی با ریتم 6.8 یا موسیقی که الان روی سطح جامعه در جریان است ندارم بلکه مشکل من با این سیاستی که پشت این جریان است. عقیده من این است که همه سبک ها باید حمایت و تبلیغ شوند و باید در یک سطح کار کنند.

هدایتی درمورد تعدد خواننده و فرم در صنعت موسیقی کشور تاکید کرد و گفت: تعداد خواننده ها و سبکهای گوناگون باعث آسیب زدن به صنعت موسیقی نمی شود و سیاست ها اگر درست باشد تمام افراد حق انتخاب درمورد موسیقی و سبک مدنظر خود را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خواننده امین هدایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟

دو تن از اسطوره‌های فوتبال ایران یعنی علی پروین و حسن روشن خواننده‌های محبوب خود را نام بردند اما خواننده موردعلاقه دیگر اسطوره فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی چه کسی بود؟

در این خصوص از بهناز شفیعی همسر حجازی سوال پرسیدیم که او جواب داد: ناصر به اکبر گلپایگانی علاقه زیادی داشت. همیشه ترانه‌های او را گوش می‌کرد و اتفاقا رفاقت خوبی هم با او داشت. حتی زمانی که ناصر مریض شده بود گلپا با او تماس گرفت و خواست که در یک جمع دوستانه آن‌ها حاضر شود که چون ناصر حالش خوب نبود، نرفت.

همسر مرحوم ناصر حجازی ادامه داد: او بیشتر در ماشین ترانه‌های گلپا را می گذاشت و می‌گفت صدای او به من آرامش می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آیین شب قدر در ۶۸ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود 
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • اجراهای متفاوت یک خواننده که وایرال شد
  • حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه
  • روایت خواننده مشهور از شفای عارضه‌ای که قدرت تکلم را از او گرفته بود + فیلم
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • (ویدئو) حرف‌های خواننده معروف درباره تلویزیون زمان شاه
  • معین پنهانی به ایران آمد
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!