Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:57:29 GMT

توزیع بسته‌های غذایی در بین کارگران فصلی کاشان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۲۷۳

توزیع بسته‌های غذایی در بین کارگران فصلی کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت: در رزمایش کمک مومنانه تاکنون تعداد 23 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر تعداد 110 بسته غذایی رایگان به ارزش هربسته 2 میلیون ریال توسط قرارگاه‌های جهادی وخدمات اجتماعی کاشان و در قالب رزمایش کمک مومنانه،در بین کارگران فصلی برخی میادین کاشان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در رزمایش کمک مومنانه تاکنون تعداد 23 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: کارگران فصلی یکی از گروه هایی بوده‌اند که در ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیده‌اندکه در این مرحله 110 بسته تقدیم آنها شد.

انتهای پیام/63108/آ 20/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان کارگران مقاومت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد