Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:42:53 GMT

اعضای تیم گل‌گهر قرنطینه را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۳۱۷

اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در قرنطینه به سر می‌بردند و مشکلی از لحاظ بیماری کرونا نداشتند، از محل قرنطینه خارج شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از روز گذشته (یکشنبه) به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن، در مجموعه الیاف در قرنطینه به سر می‌برند، یکشنبه شب این مجموعه را ترک کردند و قرار است تنها بازیکنانی که تست‌شان مثبت بوده همچنان در قرنطینه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زارع پزشک تیم گل‌گهر با تایید این موضوع و اینکه گفته می‌شود تیم گل‌گهر به هتل المپیک مراجعه خواهد کرد، گفت: بله تیم از مجموعه الیاف خارج شده، اما نمی‌دانم کدام هتل قرار است اعضای تیم اسکان داده شوند. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد، چون کسانی که تست‌شان مثبت بوده از تیم جدا شدند و قرار است همچنان در قرنطینه باشند، حالا ممکن است این قرنطینه در مجموعه الیاف یا حتی خانه خود بازیکنان باشد.

وی ادامه داد: افرادی که تست‌شان مثبت بوده، مثبت قطعی در نظر گرفتیم. این افراد بیمار نیستند و علائم خاص بیماری را ندارند، اما ویروس در بدنشان وجود دارد و نیاز به استراحت چند روزه دارند تا ان‌شاالله دوباره به تمرینات بازگردند. در سی‌تی‌اسکن هم که از این بازیکنان گرفتیم مشخص شد که ریه آن‌ها در سلامت کامل است و مشکلی ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا نماز عید فطر عید فطر فطریه گروه فرقان نفت ونزوئلا ویروس کرونا گل گهر تابناک ورزشی بازیکنان کرونایی ونزوئلا نماز عید فطر عید فطر فطریه گروه فرقان نفت ونزوئلا اعضای تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

مهدی کریمی کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش  ۲ تا ۳ درجه دمای‌هوا در استان، گفت: میزان بارندگی‌ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱ تا ۴ میلی‌متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با ۴ میلی‌متر بود و این روند تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه‌ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی‌ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

وی با اشاره به دمای‌هوای استان در ۲۴ ساعت‌گذشته، اضافه کرد: شهرستان ارومیه دمایی بین مثبت ۹ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت و شهرستان پلدشت به عنوان گرم‌ترین شهر دمای مثبت ۲۹ درجه را داشت، خنک‌ترین شهر استان هم تکاب با دمای مثبت ۴ درجه سانتی‌گراد بود.

کریمی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها نیز برای ۲ روز اتی پیش‌بینی و در هشدار صادره توصیه‌های لازم ارائه شده، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در این ایام از تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه اثر این سامانه همه مناطق استان است، گفت: آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و تردد‌های شهری و جاده‌ای نیز لازم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه لازم است کشاورزان نیز به توصیه‌های کارشناسان این بخش توجه کنند، در ادامه گفت: انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف نیز از جمله توصیه‌های داده شده برای این روزها است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما