Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها محور‌های چالوس و هراز به اقتضای شرایط ترافیکی بعد از ظهر امروز دوشنبه ۵ خردادماه یک طرفه می‌شود.

او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های پنج شنبه و جمعه هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعت ۱۶ روز‌های پنج شنبه و جمعه هشتم، نهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. محدودیت یک طرفه محور هراز سرهنگ قدمی رئیس پلیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود. ورود کامیون به هراز ممنوع سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه و از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ خردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در محور هراز ممنوع است. بیشتر بخوانید: محور چالوس امروز یک طرفه می‌شود
او افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روز‌های دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد تردد انواع وانت بار‌ها از شمال به جنوب این محور ممنوع است.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، سوادکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه- تهران ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا روز شنبه ۱۰ خردادماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران جاده چالوس محدودیت های ترافیکی صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل صورت یک طرفه خواهد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز روز دوشنبه ۵ خرداد خردادماه تا ساعت ممنوع بوده خرداد ماه شنبه و جمعه تردد انواع سرهنگ قدمی ساعت ۱۶ رئیس پلیس مرزن آباد تردد کلیه ۹ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور