Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:24:57 GMT

رحمتی: قتل عمد و خیانت نکنید!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۳۷۵

رحمتی: قتل عمد و خیانت نکنید!

دروازه‌بان با تجربه شهرخودرو ابراز امیدواری کرد مسؤولان برگزاری مسابقات در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، خبر اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان و عوامل تیم‌های لیگ برتری، موجب ترس و استرس تعدادی از نفرات باشگاه‌ها شده و آنها در صحبت‌هایی جداگانه از مسؤولان ذی‌ربط درخواست لغو یا تعویق بازی‌ها را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شهرخودرو مشهد با انتشار تصویری از یک خبر که نشان از وضعیت قرمز کرونایی در مشهد می‌دهد، اظهار کرد: فارغ از همه بحث‌های طرفداری، باید کارشناسی به ادامه برگزاری لیگ پرداخته شود. امروز مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد و تست کرونای بیش از ۱۵-۱۰ نفر از بازیکنان و عوامل تیم ها مثبت شده است.

 

 

 

 

او ادامه می‌دهد: مسوولان تصمیم‌گیر! برای یک‌بار هم شده، تصمیم عاقلانه بگیرید که بعداً پشیمان نشوید و خیانت عمد خود را گردن اشخاص دیگر نیاندازید. بازی کردن با جان و زندگی افراد شوخی نیست و خیلی راحت و سطحی از آن نگذرید. این بار تصمیم در حد انتصاب اشتباه و رای ناعادلانه نیست، بلکه حفظ تندرستی افراد است.

 

دروازه‌بان شهر خودرو اضافه کرد: بازیگوشی و خودخواهی نکنید که این بار اگر تصمیم غلط بگیرید و بر اثر آن تصمیم، خدایی ناکرده جان شخصی به خطر افتاد، قتل عمد است و دستگاه قضایی و مردم باید افراد خاطی را محاکمه کنند.

شهر خودرو ویروس کرونا سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو ویروس کرونا سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم

امیر عباس فخرآور فعال اپوزیسیون می‌گوید: وظیفه ما در اپوزیسیون این است که به ارتش اسرائیل گرای ایران را بدهیم و به یاری دوست و یاور خود بشتابیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • پیشگویی رفتار افراد با هوش مصنوعی
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • فیلم| بدون تعارف با سرپرست محاکم حقوقی مشهد؛ کشف روابط خصوصی افراد باعث اطاله دادرسی