Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی از کشته و مجروح شدن شش غیرنظامی یمنی در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به استان صعده این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یک منبع امنیتی در استان صعده یمن اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه یکشنبه افراد غیرنظامی در منطقه "مران" در شهرستان "حیدان" را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن سه غیرنظامی و مجروح شدن سه تن دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع در این باره تصریح کرد: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز طی سه مرحله شهرستان مرزی "شذا" را هدف قرار دادند، همزمان با این حمله روستاهای پرجمعیت شهرستان "رازح" نیز هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای عربستان قرار گرفتند که باعث وارد شدن خسارت به اموال شهروندان یمنی شد.

در همین راستا، اهالی مناطق مذکور تداوم جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه شهروندان یمنی را محکوم کرده و جامعه بین‌الملل و سازمان ملل را مسؤول این جنایت‌ها دانستند.

شهروندان یمنی همچنین آزادگان جهان را به مداخله برای متوقف کردن این تجاوز و رفع محاصره تحمیلی علیه ملت مستضعف یمن فراخواندند.

در همین حال، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته مورد حمایت جنبش انصارالله در توییتی نوشت: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز طی ساعات گذشته بیش از ۴۸ حمله هوایی به استان‌های الجوف، مأرب، حجه و صعده انجام دادند.

وی افزود: این جنگنده‌ها ۹ حمله به شهرستان "مجزر" در مأرب، شش حمله به استان الجوف، ۱۵ حمله به دو شهرستان "حرض" و "عبس" در استان حجه و ۱۸ حمله به مران، "الملاحیط" و "باقم" در استان صعده انجام دادند که منجر به کشته و مجروح شدن شماری در استان صعده شد.

یحیی سریع در ادامه هشدار داد: این تشدید حملات هوایی پیامدهای دشواری برای نیروهای متجاوز به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن ائتلاف متجاوز عربی جنگنده های ائتلاف متجاوز استان صعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، هزاران نفر از مردم استان صعده امروز جمعه در تظاهراتی گسترده برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان ها آمدند.

این تظاهرات با عنوان «نبرد ما تا زمان پیروزی غزه ادامه خواهد داشت» برگزار شد و هزاران نفر از اهالی این استان در آن شرکت کردند.

این در حالی است که روز گذشته دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد. «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم، محاصره و گرسنگی رنج می‌بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می‌کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می‌کنند و با آن شریک هستند. این طبقه‌بندی در میان امت، مسأله جدیدی نیست بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

کد خبر 6082387 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین