Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی غیاثی تبار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با هدف کاهش زمان انتظار برای دسترسی به شغل از طریق مهارت و در راستای اجرایی شدن پروژه اشتغال مهارت محور، سامانه اشتغال مهارت محور به نشانی http://soe.alborztvto.ir توسط این اداره کل راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: درسامانه مذکور، بخش های متنوعی از جمله اخذ نیازهای نیروهای ماهر مورد نیاز واحدهای صنفی و صنعتی، اعلام نیاز به نیروی کار، امکان ثبت نام کارجویان متقاضی اشتغال در واحدهای صنعتی، اشتغال از طریق خوداشتغالی و اشتغال از طریق کارآفرینی و همچنین نیروی کار ماهر در انتظار استخدام طراحی و پیش بینی شده است.

غیاثی تبار با اعلام این که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با هدف تقویت و توسعه اشتغالزایی پایدار، هدفمند کردن آموزش های مهارتی در استان بر اساس تقاضا محوری، اقدام به تدوین پروژه اشتغال مهارت محور کرده است، گفت: این پروژه بر اساس ظرفیت های موجود استان در بخش های دولتی و غیر دولتی در دو بخش کوتاه مدت، ویژه کارجویان ماهر و بلند مدت، ویژه کارجویان فاقد مهارت از طریق تعاملات بین دستگاهی با محوریت استانداری البرز به صورت آزمایشی در استان البرز اجرا و در صورت موفقیت، توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای به سایر استانها نیز تعمیم داده خواهد شد.

او افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در محورهای علم و پژوهش، اقتصاد و استقلال و آزادی، شتاب بخشیدن به ایجاد اشتغال پایدار و رفع فقر مهارتی در اقشار مختلف جامعه خصوصاً فارغ التحصیلان دانشگاهی از ضروریات اجرای پروژه اشتغال مهارت محور است.

انتهای پیام/ ر.خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی مهارت آموزی اشتغال پایدار آموزش فنی و حرفه ای اشتغال مهارت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز روی تحقق شعار سال گفت: نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز مطرح کرد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی می‌شود و با تعیین کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند که در این میان جهاد کشاورزی سهم قابل توجهی در تحقق شعار سال دارد.

به گفته وی، موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسؤولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید. باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش‌ها و … در این طرح بپردازیم.

استاندار البرز مطرح کرد: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تخلف مقابله کنند. روند تأمین کالاهای اساسی در استان نیز باید رصد و اقدامات لازم در زمان مناسب انجام شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: جهاد کشاورزی مرغداری‌ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و نسبت به افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.

کد خبر 6063569

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید