Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:40:57 GMT

لغو وضعیت اضطراری در پایتخت ژاپن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۵۷۳

لغو وضعیت اضطراری در پایتخت ژاپن

به  گزارش تلویزیون ژاپن یاسوتوشی روز دوشنبه اعلام کرد، شمار مبتلایان به کرونا در پایتخت و دیگر مناطق ژاپن رو به کاهش است و همزمان وضعیت سامانه های بهداشتی کشور بهبود یافته است.

وزارت بهداشت ژاپن نیز امروز اعلام کرد فقط ۲۶ مورد ابتلا به کرونا در سطح کشور به ثبت رسیده است و شمار کل مبتلایان هم به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن دو ماه قبل در ۴۷ منطقه از جمله پایتخت، وضعیت اضطراری اعلام کرد و در روز ششم می این وضعیت را تا پایان ماه تمدید نمود اما تاکید کرد که در صورت کاهش شمار مبتلایان، وضعیت اضطراری در کل ۴۷ منطقه کشور لغو می شود.

بیشتر مناطق ژاپن وضعیت اضطراری را برداشته اند و از امروز دوشنبه پس از مذاکرات دولت با مسئولان و کارشناسان امور بهداشتی، وضعیت اضطراری چند منطقه باقیمانده نیز لغو می شود.

در توکیو دیروز فقط ۱۴ مورد ابتلا به کرونا ثبت شد شمار کل مبتلایان پایتخت اکنون ۵ هزار و ۱۵۲ نفر است وزیر اقتصاد می گوید که با توجه به کاهش شمار مبتلایان سامانه های بهداشتی می توانند خدمات بهتری ارایه کنند.

منبع: تلویزیون ژاپن برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن ویروس کرونا ژاپن وضعیت اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ