Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، از آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها خبر داد و گفت: ثبت نام ۴۶ هزار دانش‌آموز البرزی در پایه اول ابتدایی سال تحصیلی امسال ش بینی می شود.

قاسمی افزود: اولیای متولدان دوم مهرماه ۹۲ تا اول مهر۹۳ و همچنین نوآموزان پیش دبستانی چهار و ۵ سال تمام می‌توانند با مراجعه به واحد‌های آموزشی می توانند فرآیند ثبت نام فرزند خود را در مقطع پایه اول ابتدایی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ثبت نام در مدارس دولتی رایگان است و خانواده‌ها تنها هزینه کتاب، بیمه و برخی موارد مورد ضروری را باید بپردازند و هر گونه دریافت کمک به مدرسه صرفا پس از شروع سال تحصیلی و با مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدرسه به صورت اختیاری و واریز به حساب دولتی مدرسه خواهد بود و در غیر این صورت با شکایت اولیا، با مدیر متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس هیئت امنایی با پرداخت هزینه کلاس های فوق برنامه که توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان تصویب و ابلاغ می‌شود انجام می‌گیرد و هزینه ای که پرداخت می شود تحت عنوان شهریه نیست.

قاسمی افزود: شهریه مدارس غیردولتی براساس مصوبه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

انتهای پیام/خ.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس ابتدایی شروع سال تحصیلی تعطیلی مدارس آموزش و پرورش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا عزتی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در قالب شش هزار و ۷۳۷ خانوار در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی به مشارکت ۵۰۰ نیروی آموزش و پرورش لرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: هفت مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ اتاق و پذیرش ۵۰۰ تا ۵۲۰ نفر در روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: همچنین اردوگاه‌ها، هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش هشت هزار مسافر نوروزی را به صورت روزانه دارند.

دیگر خبرها

  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود