Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده هواپیماها و بالگردها برای خاموش کردن آتش در جنگل‌های کوه خامی خبر داد.

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آتش‌سوزی در کوه خامی در شهرستان‌های گچساران و باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوج آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های خنگ بنار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون بالگرد شرکت نفت و گاز گچساران در حال هلی‌برن نیروها به ارتفاعات خنگ بنار است و تا ساعاتی دیگر 2 فروند بالگرد 214 هوانیروز برای هلی‌برن تعدادی دیگر از نیروها وارد فرودگاه گچساران می‌شوند.

این مسوول گفت: یک فروند میل آبپاش 171 با ظرفیت 4 تن تا ظهر امروز در منطقه حضور پیدا خواهد کرد و پیگیر حضور یک فروند دیگر آبپاش در منطقه هستیم تا با این امکانات و حضور نیروها بتوانیم آتش را خاموش کنیم.

انتهای پیام/82009 

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد پرواز بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران