Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:08:13 GMT

هجوم دوباره سوسک‌های سیاه به استان قزوین

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۶۵۹

هجوم دوباره سوسک‌های سیاه به استان قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

در شب‌های گذشته مردم شهر‌های قزوین، بیدستان، الوند، محمدیه و آبیک با تعداد زیاد ی از سوسک‌های سیاه بالدار در شهر و منازلشان مواجه شدند.

دو هفته پیش هم این سوسک‌های سیاه بالدار به شهر‌های تاکستان، شال، اسفرورین و بویین زهرا هجوم برده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین پیش از این گفته بود: افزایش بارندگی و دمای هوا یکی از عاملان هجوم سوسک‌ها به چند شهر استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهدیخانی این حشرات " سوسک سیاه گندم " نام دارند که در فصل‌هایی که بارندگی و افزایش دما زیاد است زاد و ولد می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوسک های سیاه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: این طرح با هدف جمع آوری و ساماندهی فاضلاب خانگی با هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
علیرضا قیاسی افزود: این طرح قرار است در بازه زمانی ۹ ماهه به بهره برداری برسد. 
وی با بیان اینکه این طرح در ادامه ساماندهی فاضلاب شهری رشت به طول ۹ و دو دهم کیلومتر از محدوده سیاه اسطلخ تا فلکه جهاد را تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: با اجرای این طرح مهم که از مصوبات دور نخست سفر رییس جهور به گیلان است ۲ هزار و ۳۵۰ فقره انشعاب نصب و ۵ هزارو ۵۰۰ نفر از شهروندان از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: با اجرای این طرح حدود هزارو ۱۵۰ متر مکعب فاضلاب این منطقه در شبانه روز جمع آوری و به تصفیه خانه منتقل می‌شود.
استاندار گیلان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت جمع آوری و ساماندهی فاضلاب و آب‌های سطحی گفت: این کار با جدیت درحال انجام است و ساماندهی فاضلاب شهر رشت هم اکنون ۵۸ درصد پیشرفت کار دارد.
دکتراسدالله عباسی همچنین از اجرای طرح لایروبی رودخانه‌های شهر رشت خبرداد و افزود: این طرح هم اکنون در ۲ منطقه رشت درحال انجام است و درآینده نزدیک لایروبی مناطق دیگر هم آغاز خواهد شد.
استاندار همچنین به ساماندهی زباله سراوان هم اشاره و تصریح کرد: با پیمانکار این طرح قرارداد منعقد شده و به زودی این طرح آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تو فلسطینی و تنها نگران تو منم
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • خواص «زیتون» معجزه‌گر
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • فیلم/ تیمار و رهاسازی پرنده نادر غواص گلو سیاه در دریای خزر
  • هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • نانوایی ها نان ساده پخت کنند
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • هجوم قارچ جان‌سخت ۴ هزار ساله به بناهای تاریخی ایران