Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@14:26:33 GMT

«فارست» در آستانه ورود به ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۶۹۳

«فارست» در آستانه ورود به ونزوئلا

«فارست»، دومین ️نفتکش از ناوگان اعزامی ایران به ونزوئلا تا ساعتی دیگر وارد منطقه اسکورت در آبهای ساحلی ونزوئلا در دریای کارائیب خواهد شد. «فارست» پس از ورود به این منطقه به سمت یکی دیگر از بنادر ونزوئلا هدایت خواهد شد.

به گزارش مشرق، دومین ️نفتکش از ناوگان اعزامی ایران به ونزوئلا به نام «فارست» تا ساعتی دیگر وارد منطقه اسکورت در آبهای ساحلی ونزوئلا در دریای کارائیب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️نفت کش «فارست» پس از ورود به منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا با اسکورت ناوهای نظامی این کشور به سمت یکی دیگر از بنادر ونزوئلا هدایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید آخرین وضعیت نفتکش‌های ایران +عکس توییت وزیر نفت ونزوئلا درباره نفت کش ایرانی

️اولین نفتکش ایرانی به نام «فورچون» که با اسکورت ناوهای جنگی ونزوئلا به سمت یکی از بنادر این کشور در حرکت است حدود ساعت ۸ صبح فردا به وقت ایران در بندر تعیین شده پهلو گرفته و محموله خود را تخلیه می کند.

️سومین نفتکش ایران به نام «فاکسون» نیز روز چهارشنبه ۲۷ می حدود ساعت ۱۴۰۰ به وقت محلی (۲۲/۳۰ به وقت تهران) به موقعیت اسکورت خواهد رسید.

روز گذشته و همزمان با ورود اولین نفتکش ایران به آبهای انحصاری اقتصادی ونزوئلا هشتک #GraciasIran (تشکر ایران) ترند اول توییتر ونزوئلا شد.

یک مقام آمریکایی حدود یک هفته قبل اعلام کرده بود که این کشور حتما در قبال ارسال محموله های فرآورده نفتی از سوی ایران به ونزوئلا اقدام خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران نیز رسما اعلام کرد که در قبال هرگونه اقدام آمریکا و ایجاد مزاحمت برای نفتکشهای ایرانی دست به اقدام متقابل خواهد زد.

گزارشهای دریافتی حاکی است در حالی که ناوهای جنگی و هواپیماهای نظامی آمریکا در منطقه کاراییب شناورهای نفتکش ایران را تعقیب می نمودند لیکن هیچگونه مزاحمتی برای حرکت آنها به سمت ونزوئلا ایجاد نکردند.

ورود نفتکشهای ایرانی به آبهای ساحلی ونزوئلا و اسکورت این شناورها از سوی ناوهای این کشور با توجه به تهدیدات آمریکا طی ده روز گذشته و تلاش برای ایجاد ممانعت از این اقدام مطرح کرده بود بازتاب گسترده ای در رسانه های جهانی داشته است.

منبع: نور نیوز

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس ونزوئلا ایران آمریکا امریکا دریای کارائیب ونزوئلا نفتکش ایرانی نفتکش ایران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان (فیلم) خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود

دیگر خبرها

  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه