Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کریمی معاون استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر رعایت الگوی برق مصرفی در فصل تابستان گفت : در مصوبه هیئت محترم وزیران، الزامی را برای دستگاه‌های اجرایی به منظور تامین ۲۰ درصد از برق مصرفی از انرژی‌های تجدیدپذیر در نظر گرفته شده که باید این موضوع به صورت جدی در دستور کار ادارات استان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : انرژی تجدیدپذیر یکی از منابع تامین انرژی ارزان قیمت، پاک و بدون اثرات مخرب زیست محیطی است که می‌تواند در توسعه پایدار استان، نقش بسزایی ایفا نماید.

معاون استاندار ضمن گرامیداشت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، با تاکید بر مدیریت انرژی مصرفی در دستگاه‌های اجرایی افزود : این موضوع در ارزیابی عملکرد مدیران استان بسیار نقش مهمی خواهد داشت و مصرف برق دستگاه‌های اجرایی استان در فصل گرما به جهت پیشگیری از خاموشی زیر ذره‌بین قرار دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران مصرف برق برق رسانی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال

فرزان عباسیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

او می‌گوید: طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

عباسیان ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان گفت: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • صرفه جویی سه میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی اردبیل
  • سه میلیون متر مکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان اردبیل صرفه‌جویی شد
  • تصویب ۲ طرح بزرگ بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در حوزه گاز
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • الزام برچسب انرژی برای ساختمان‌های اداری
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی