Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@10:50:40 GMT

چهار تست مشکوک کرونا در باشگاه تراکتور

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۷۶۷

چهار تست مشکوک کرونا در باشگاه تراکتور

به گزارش فارس، دکتر پدرام خداقلی زاده عنوان کرد: بر اساس غربالگری اولیه اعضای تیم فوتبال تراکتور، مشخص شد که چهار نفر مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند و فعلا در قرنطینه به سر می برند.

وی افزود: مقرر شد تا حصول نتیجه قطعی و با توجه پروتکل های ابلاغی، هیچگونه تمرینی انجام نشود.

خداقلی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت هایی که بین اعضای تیم و خانواده آنان وجود دارد، فعلا تمرینات تیم تا حصول نتایج قطعی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر قاچاق در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری اصفهان به الیگودرز، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار الهی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در رابطه با قاچاق، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کسب رتبه اول مدیریت تصادفات توسط خراسان جنوبی
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • چهار سد در کردستان سرریز شدند
  • چهار سد در کردستان طی دو ماه اخیر سرریز شدند
  • قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد