Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@01:02:28 GMT

مانع بزرگ باشگاه‌ها برای ازسرگیری لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۷۹۶

مانع بزرگ باشگاه‌ها برای ازسرگیری لیگ برتر انگلیس

برخی باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای ازسرگیری رقابت‌های فصل جاری مانع‌تراشی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند پروژه شروع دوباره 92 دیدار باقیمانده این فصل با مشکل مهمی مواجه است. قرار شده دیدارهای در ورزشگاه‌های خانگی، خارج از خانه و بی‌طرف برگزار شود و برخی باشگاه‌ها با این تصمیم مخالفت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 باشگاه انتهای جدول به همراه چلسی، تاتنهام، ولورهمپتون، شفیلدیونایتد و منچستریونایتد که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کنند، با طرح برگزاری ترکیبی بازی‌ها در ورزشگاه بی‌طرف مخالف هستند اگرچه تمامی دیدارها بدون حضور تماشاگران است و این موضوع باعث شده تا اتحادیه فوتبال انگلیس اصرار داشته باشد تا این طرح اجرایی شود چون به‌صورت چرخشی تیم‌ها در برخی دیدارها از امتیاز میزبانی برخوردار می‌شوند.

در صورتی که توافق نهایی برای برگزاری ترکیبی مسابقات در ورزشگاه‌های خانگی، خارج از خانه و بی‌طرف به تصویب برسد درباره تاریخ ازسرگیری، فهرست بازی‌ها و برنامه‌هایی برای اختصاص موقعیت لیگ در صورت محدودیت، همچنین در مورد توافق مالی پیشنهادی با پخش‌کنندگان مسابقات، میان باشگاه‌ها رأی‌گیری رسمی خواهد شد.

 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر انگلیس تاتنهام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم