Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان به جز شهرستان‌های کاشان وآران وبیدگل ۴۵۵ بیمار است

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار بهبود یافته از کرونا از این مراکز درمانی مرخص شده اند.

آرش نجیمی ادامه داد:تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی این استان به جز شهرستان‌های کاشان وآران وبیدگل را ۴۵۵ بیمار است و از این تعداد ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در وضعیت حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روند تعداد بیماران سرپایی و بستری در مراکز استان را در مرحله تثبیت دانست و افزود: شهروندان همچنان بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا بتوان این بیماری را مهار کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: تنها در استان اصفهان شهر‌های خور، گلپایگان، نایین ونطنز در وضعیت سفید بیماری کرونا هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ دکتر قره‌داغی گفت: بیمار، خانم ۳۰ ساله‌ای بود که دچار شکستگی هفت دنده سمت راست، کوفتگی ریه و جابجایی و فرورفتن دنده‌ها در پارانشیم ریه (بافت‌های زنده ریه) بر اثر حادثه ترافیکی شده بود.

وی با بیان اینکه طی این عمل جراحی، ترمیم دنده‌های شکسته بیمار و ثابت کردن استخوان‌ها در محل خود انجام شد، افزود: این عمل جراحی، ریسک عفونت، تجمع چرک در اطراف ریه و لخته شدن خون در قفسه سینه را به حداقل می‌رساند و موجب می‌شود ظرفیت‌های تنفسی بیمار به حالت عادی برگردد و در آینده مشکل‌ساز نشود.

قره‌داغی، یکی از مزایای این عمل جراحی را به حداقل رساندن تعداد روز‌های بستری بیمار عنوان کرد و گفت: اگر عمل انجام نمی‌شد، بیمار باید به مدت یک یا ۲ هفته و حتی بیشتر، در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری می‌شد در حالی که با انجام این عمل جراحی، بیمار حداکثر یک تا ۲ روز نیاز به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه دارد و پس از آن در مدت هفت تا هشت روز ترخیص می‌شود.

وی ادامه داد: با انجام این عمل جراحی بیمار می‌تواند سریع‌تر به کار و فعالیت خود برگردد و علاوه بر آن از فیزیوتراپی‌ها و آندوسکوپی‌های مکرر بی‌نیاز می‌شود و بدشکلی ظاهری که از شکستگی دنده‌ها به جا می‌ماند، به طور کامل اصلاح می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد