Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی منتخب مردم کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در عرضه سهام عدالت، گفت: یکی از مشکلات اساسی در عرضه سهام عدالت این است که به اقشار ضعیف و کم‌درآمد در آزادسازی آن بی‌توجهی و یا کم‌توجهی شده است.

وی افزود: اگر عدد قابل توجهی از جمعیت کشور که از نظر درآمدی مستحق هستند، سهام عدالت را دریافت نکرده باشند، یازدهمین دوره مجلس می‌تواند برای رفع این موضوع ورود کند و حتما پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه آمار دقیقی از جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد، اظهارداشت: جاماندگان از جهت اینکه باید جزو شمول دهک‌های پایین قرار داشته باشند، می‌بایست مورد راستی‌آزمایی قرار گیرند، در صورتی که تعدادشان قابل توجه باشد، در مجلس یازدهم موضوع بهره‌مندی آنها از سهام عدالت را پیگیری خواهیم کرد.

پورابراهیمی اضافه کرد: اگر تعداد جاماندگان سهام عدالت کم باشد، دولت می‌تواند در روند اجرای آزادسازی سهام عدالت در قالب اصلاحیه‌ای، راهکارهایی ارائه دهد.

رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آنها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.

کد خبر 514664 برچسب‌ها سهام عدالت مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت مجلس شورای اسلامی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است