Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ژاپنی فدراسیون جهانی ژیمناستیک نامزدی خود را برای دور جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، موری ناری واتانابه تأیید کرد وقتی فدراسیون جهانی ژیمناستیک انتخابات خود را برگزار کند، برای دوره دوم به عنوان رئیس فدراسیون جهانی در انتخابات شرکت خواهد کرد.

این مقام ژاپنی به insidethegames گفت که نامزدی خود را برای انتخاب مجدد ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتانابه ادعا کرد که او در دوره چهار ساله اول خود به تمام اهدافی که در سال 2016 عنوان کرده بود دست یافته است.

واتانابه گفت: من 14 قول به خانواده ژیمناستیک جهان داده ام که تمام آن وعده ها در سه سال موفق بوده اند. در روند کار این وعده ها من همبستگی خانواده ژیمناستیک را در سراسر جهان احساس کردم.

وی افزود: اینگونه نیست که من می خواهم باشم یا نباشم. وقتی من تلاش را متوقف می کنم که خانواده ژیمناستیک جهان دیگر به من احتیاج ندارند.

فدراسیون جهانی ژیمناستیک انتشار نامزدها را به تأخیر انداخت تا اینکه در خصوص برگزاری کنگره تصمیم گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیمناستیک انتخابات فدراسیون جهان فدراسیون جهانی ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: هرتزوگ در سخنانی گفت: شب گذشته از چهار جهت در خاورمیانه به ما حمله شد و بمباران توسط ایران و نیروهای نیابتی آن با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها انجام شد، این به معنای اعلام جنگ است.

وی افزود: ما همیشه به سخنان متحدان و شرکای خود گوش می‌دهیم و به دیدگاه آنها احترام می‌گذاریم. ما در حال بررسی همه گزینه‌های پیش روی خود هستیم و همانطور که قبلاً نیز گفتم هر کاری که لازم باشد برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهیم داد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: درباره روندی که اکنون در حال انجام است وارد جزییات نمی‌شوم. ما به دنبال جنگ نیستیم و فکر می‌کنم به این حرف‌ها بسنده خواهم کرد.

.وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین مدعی شد: جامعه جهانی باید در مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» آن در منطقه و جهان متحد شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری کشور در دمشق، مناطقی را در اراضی اشغالی با پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داد.

کد خبر 844464 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • داور کردستانی عازم کشور قطر می‌شود
  • حقدادی از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک کنار می‌کشد؟