Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:31:27 GMT

واکنش باشگاه به مثبت بودن تست کرونای 2 پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۸۹۴

ساعت24 - باشگاه پرسپولیس درباره مثبت اعلام شدن تست ۲ تن از اعضای تدارکات این تیم بیانیه‌ای را صادر کرد.

بنابر اعلام دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس، بعد از انجام آزمایش‌های تست کرونا از اعضای تیم، مشخص شد که تست ۲ عضو تدارکات تیم مثبت بوده است.

 در همین راستا، نتایج تست همه اعضای تیم، بنا بر تکالیف باشگاه به  سازمان لیگ  ارسال شد، ولی موضوع با توجه به تعهد نسبت به حفظ اسرار پزشکی افراد، رسانه‌ای نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر همه بازیکنان و مربیان تیم، همانطور که پیش از این اعلام شده بود از جهت آلودگی به این ویروس در صحت و سلامت کامل هستند.

طبیعی است که مثبت بودن تست این ۲ عضو ارتباطی با تمرینات نداشته چرا که نمونه‌گیری نیز قبل از آغاز تمرینات انجام شده است.

۲ عضو تدارکات که به این عارضه مبتلا شده اند نیز با اعضای تیم ارتباط نداشته‌اند و اکنون در قرنطینه خانگی و تحت نظر هستند، ضمن آنکه در روز نمونه برداری، با توجه به احتمال این که نفراتی دچار عارضه باشند، تدابیر لازم برای انجام پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم

به گزارش همشهری آنلاین، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در توئیتی در پاسخ به منتقدانش نوشت که همچنان معتقد است، اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران ضعیف بود. او نوشت: «نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

بن گویر در روز حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، با انتقاد از ناچیز بودن این حمله، در صفحه شحصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مسخره است». این توئیت بن گویر با انتقادات شدید محافل داخلی اسرائیل مواجه شد.
بن گویر امروز در پاسخ به منتقدانش نوشت: «بر خلاف ادعای رسانه‌ها، اظهارات من تشویق ایرانی‌ها نبود، آن‌ها برای اینکه بدانند در کشورشان چه می‌گذرد به من نیازی ندارند».

او افزود: «آخرین چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد این است که پرتاب موشک از ایران با واکنش‌های ضعیفی مواجه شود، همانطور که سال‌ها پیش علیه حماس انجام دادند و [واکنش ضعیفی نشان داده شد]. پرتاب موشک از سوی ایران باید با واکنش قوی مواجه شود تا چنین وضعیتی تکرار نشود».

بن گویر در ادامه نوشت: «طی دو روز گذشته رسانه‌ها به خاطر توئیت روز جمعه، یک لحظه حملات علیه من را متوقف نکرده‌اند، من نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

او در ادامه نوشت که مقامات اسرائیلی و کارشناسان امنیتی این رژیم سال‌ها به دروغ گفته‌اند که حماس تضعیف شده و اسرائیل حملات ویرانگری علیه این گروه انجام داده است، اما حمله 7 اکتبر نشان داد که حماس تضعیف نشده بود.

بن گویر افزود: «من به گفتن این حقیقت ادامه می‌دهم حتی اگر همیشه خوشایند برخی نباشد و با پیام‌های جو بایدن و مهندسان افکار عمومی همخوانی نداشته باشد».

اذعان بن گویر بر ناچیز بودن حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، موجب خشم محافل صهیونیستی شده است و این در حالی است که ارتش سایبری این رژیم تلاش زیادی برای دستاوردسازی در فضای مجازی انجام می‌دهند.

در این راستا «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی روز جمعه با انتشار پست جدیدی در حساب خود در پلتفرم ایکس نوشت: «هیچ‌گاه وزیری در کابینه تا این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است».

لاپید نوشته بود که «بن گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد».

کد خبر 846104 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • تدارکات نظامی آمریکا برای اوکراین از سر گرفته خواهد شد
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت