Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@19:43:25 GMT

 طرح جامع فرودگاه رامسر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۹۴۴

 طرح جامع فرودگاه رامسر تصویب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، «سعدالله وطن خواه» گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر که  از سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود، طی ۱۱ سال به اتمام و بهره‌برداری رسید.

وی افزود: موانع موجود در اطراف باند فرودگاه رامسر سبب عدم استفاده مناسب از باند جدید این فرودگاه شده‌است که در حال رفع موانع هستیم.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: رفع موانع پروازی، چشم انداز خوبی برای توسعه بخش گردشگری ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامع فرودگاه رامسر در یک سال گذشته تصویب شده و در حال مطالعه و آماده ابلاغ است و با اجرای آن و شروع پروازهای بدنه باریک با ظرفیت‌های متوسط نیاز به توسعه ترمینال و توسعه اپرون و ساختمان‌های جانبی دارد که طرح‌های توسعه آغاز خواهد شد.

وطن خواه تصریح کرد: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی بسته به میزان تقاضا و ظرفیت پروازی انجام می‌شود و با وضعیت کنونی مسیرهای پروازی در ۵ شهر شیراز، اهواز، مشهد، کیش و اصفهان اضافه و تعداد سایت پروازها در طول هفته به ۴ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی به علت درآمدهای محدود، هزینه‌های ارزی و درآمدهای ریالی پاسخگوی رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر نیست و نیازمند عزم ملی برای بهره‌برداری مناسب از باند جدید فرودگاه رامسر هستیم.

وطن‌خواه افزود: فرودگاه‌های کشور ضررده هستند، اما به لحاظ تعهد اجتماعی که داریم برای  خدمت بهتر به مردم تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: روند توسعه فرودگاه رامسر در افق ۱۵ ساله شامل ساختمان ترمینال، ساختمان آتش نشانی، توسعه اپرون جدید و بخشی از ساختمان‌های حفاظتی است.

کد خبر 514684 برچسب‌ها استان مازندران هواپیما - فرودگاه ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران هواپیما فرودگاه ایران فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب