Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بیات، رئیس باشگاه شارلوا با دو باشگاه مطرح بلژیک و ایتالیا برای حفظ کاوه رضایی و فرانک ساجیوت مذاکره می‌کند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از فوت نیوز بلژیک، تیم درخشان فصل اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک می‌خواهد به روند موفقیت‌آمیزش در فصل آینده نیز ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارلوا برای رسیدن به این هدف مایل است تا کاوه رضایی را همچنان حفظ کند، اما لازم است که ابتدا با کلوب بروژ به توافق برسد. کلوب بروژ که سال 2018 برای خرید کاوه رضایی پنج میلیون یورو پرداخت کرده بود به دنبال کسب بیشترین درآمد از فروش این بازیکن است.

کاوه رضایی در فصل گذشته لیگ برتر بلژیک به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد و اکنون علاوه بر شارلوا پیشنهاد خوبی از نانت فرانسه دارد.

این رسانه بلژیکی سپس نوشت: رئیس باشگاه شارلوا علاوه بر تلاش برای حفظ کاوه رضایی با باشگاه میلان ایتالیا نیز برای تداوم دوره قرضی بازی فرانک سدریک ساجیوت مذاکره می‌کند. این مهاجم کامرونی نیز در فصل اخیر تحسین سرمربی شارلوا را برانگیخته و شاید فصل آینده نیز برای این باشگاه بازی کند.

شارلوا در فصل آینده لیگ اروپا بازی می‌کند و به همین خاطر مدیران این باشگاه درصدد حفظ بازیکنان کلیدی‌شان هستند.

4 ساعت سخت قدوس در CAS

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلان کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان کاوه رضایی میلان کاوه رضایی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد