Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : ستاد ملی کرونا به زودی در این زمینه تصمیم گیری خود را در قالب دستور العمل‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ خواهد کرد.

او گفت : بنابراین تا قبل از اعلام ستاد ملی کرونا و تدوین دستور العمل‌های مسائل بهداشتی باید رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی وجود دارد که رعایت نمی‌کنند و با این کار جان دیگر افراد را به خطر می‌اندازند، افزود: تذکرات لازم به مردم داده شده است، اما برخی از مردم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند.

این مسئول ادامه داد: از اینکه بخشی از مردم رعایت نمی‌کنند نگران هستیم، توصیه ما این است که مردم از تجمعات در مراسم ختم و عروسی خودداری کنند و جان خود و خانواده خود را به خطر نیندازند.

او گفت: قطعاً این کار‌ها موجب می‌شود آمار انتقال ویروس کرونا به سایر افراد افزایش پیدا کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران تالار عروسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند

استاندار کرمانشاه گفت: عفاف و حجاب در قرآن و سنت معصومین(ع)، آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز سیاست‌های کلی فرهنگی و فرهنگ و آداب ملی، جایگاه رفیعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جلسه عصر امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره با موضوع مهم عفاف و حجاب اظهار کرد: عفاف و حجاب در قرآن و سنت معصومین (ع)، آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز سیاست‌های کلی فرهنگی و فرهنگ و آداب ملی، جایگاه رفیعی دارد.

وی فرهنگ حیا، عفاف و غیرتمندی در کشور و به ویژه استان کرمانشاه را دارای ریشه‌های بسیار کهن و اصیل دانست و افزود: ملت ایران و کرمانشاهی‌ها در طول تاریخ نشان داده‌اند که اهمیت ویژه‌ای برای حیا و عفاف مردان و زنان خود قائل هستند هم اکنون نیز پایبندی به این فرهنگ اصیل به عنوان یک مطالبه عمومی در بین اقشار مختلف مطرح است بنابراین کم توجهی به این فرهنگ ملی، دینی و قانونی در برخی محیط‌های اداری و سازمانی پذیرفتنی نیست و تمام مدیران دستگاه‌ها موظفند که در این زمینه با جدیت نسبت به اجرای وظایف خود مراقبت کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به اصول و مبانی که انتظار است بدنه اجرایی استان در برنامه‌ریزی‌های حوزه عفاف و حجاب به صورت هماهنگ مورد توجه قرار دهند، اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهاد فرهنگی مختلف استان در این زمینه مسئولیت و وظیفه قانونی دارند و ضرورت دارد که در اجرای آن کوشا و جدی باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: تحکیم ارزش‌های اخلاقی، امر تربیتی حوزه خانواده، تبیین دائمی فلسفه حجاب، نگاه ویژه به نقش و مسئولیت مردان، نقش مؤثر در ایجاد هویت فرهنگی و ملی مستقل، مبارزه و مقابله با ریشه‌ها و زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی و معرفی اسوه‌ها و الگوها در جامعه از جمله اصول و مبانی روش‌های اجرایی در موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است و پیگیری و اجرای آنها یک وظیفه قانونی و قطعی مسؤولان در راستای مطالبه مردم می‌باشد.

به گفته صحرایی، تمام ارگان‌های دولتی موظف هستند نسبت به رعایت شئون اسلامی و قانون در محیط سازمان از طرف کارکنان و همچنین ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و در صورت عدم تحقق این موضوع عواقب آن معطوف به مدیر و بالاترین مسؤول سازمان خواهد بود.

وی در این زمینه همفکری و هماهنگی میان مدیران استانی در راستای اجرای وظایف را مهم توصیف و اضافه کرد: اقدامات اصلی و دارای اولویت سازمانی مانند هماهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تبلیغی با طراحی چیدمان سازمانی و تاکید و نظارت بر پوشش مناسب کارکنان مرد و زن در این زمینه مهم هستند.

استاندار کرمانشاه ممنوعیت قانونی داشتن منشی غیر همجنس را از نمونه مثال‌های این حوزه برشمرد که لازم است مدیران به آن عمل کنند.

تاکید بر پشتیبانی محتوایی، تأمین و اعزام اساتید و مبلغان مورد نیاز برای سازمان‌ها و اماکن خاص و سطح شهر و شناسایی و آموزش کنشگران عرصه عفاف و حجاب از دیگر ضرورت‌های قانونی ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب است که مورد اشاره صحرایی قرار گرفت.

وی در ادامه بر ضرورت همفکری هماهنگی و اقدام اصناف و مشاغل خصوصی تاکید کرد و گفت: در فضای عمومی جامعه لازم است که آموزش و گفتگو در محیط‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد و محور کار بر اقناع سازی و تبیین باشد اما در عین حال با اندک افرادی که به شرع و قانون به صورت آشکارا بی‌اعتنایی و بر برهنگی و قبح شکنی اصرار دارند برخورد قانونی ضروری است.

کد خبر 747702

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه