Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@03:35:52 GMT

تمرین و سرگرمی این روز‌های جهانبخش

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۱۲۹

تمرین و سرگرمی این روز‌های جهانبخش

خبرگزاری میزان- علیرضا جهانبخش این روزه‌ها در خانه با تمرین‌های فردی به دنبال آماده نگه داشتن خود است، البته او در کنار تمرین به ریکاوری و سرگرمی هم اهمیت می‌دهد. تاریخ انتشار: 10:13 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۵۶۴

خبرگزاری میزان -تیم‌های لیگ برتر انگلیس از چند روز قبل تمرینات گروهی خود را آغاز کرده‌اند اما  با مثبت اعلام شدن تست کرونای سه بازیکن تیم فوتبال برایتون تمرینات گروهی این تیم تعطیل شده و جهابخش برای آماده ماندن مجبور به تمرین فردی در خانه است، تمریناتی که به ریکاوری احتیاج دارد و او ترجیح می‌دهد زمان ریکاوری خود را به بازی‌های کامپیوتری اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جهانبخش: هجمه‌های ایجاد شده علیه کی‌روش حرفه‌ای نیست

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره فوتبال اروپا کرونا قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

بنابر روایت تسنیم، ایگور پایکسائو در دقیقه ۵۹ گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه ۷۲ این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه ۸۷ بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898072

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • اگر سریع و تیزبین هستید، 8 تفاوت را برایمان پیدا کنید!
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • تمرین تراکتور تعطیل شد