Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نفتکش حامل سوخت ایران در نزدیکی پالایشگاه "ال پالیتو" ونزوئلا پهلو گرفته است.

به گزارش ایسنا، Tanker trackers روز دوشنبه در توییتی نوشت: ابرتانکر ایرانی که در اواسط ماه مارس در بندر شهید رجایی ایران ۴۳ میلیون لیتر بنزین بار کرده بود در جایگاه "برث ۲" در مجاورت پالایشگاه "ال پالیتو" ونزوئلا، در غرب کاراکاس لنگر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا نفتکش های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری

تین نیوز

پالایشگاه های نفت ژاپن انتظار ندارند تامین نفت آنها از خاورمیانه مختل شود اما در صورت بروز شرایط اضطراری، از ذخایر کشور استفاده خواهند کرد تا از تامین با ثبات نفت، مطمئن شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شونیچی کیتو، رئیس انجمن نفت ژاپن در یک کنفرانس خبری درباره تاثیر پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی گفت: تصور نمی کنیم در حال حاضر، هیچ مانعی برای تامین نفت برای ژاپن وجود داشته باشد.

کیتو خاطرنشان کرد اگر قرار بود این رویارویی شدت بگیرد و بر کل خاورمیانه تاثیر بگذارد، در این صورت، یک مشکل جدی ایجاد می کرد. وی گفت: در صورت بروز هرگونه اختلال در عرضه نفت، مهم است که با استفاده منعطف از ذخایر نفت و اطمینان از مختل نشدن تامین نفت، آماده باشیم.

رئیس انجمن نفت ژاپن اعلام کرد بخش های دولتی و خصوصی ژاپن، مجموعا ۲۴۰ روز ذخیره نفت دارند.

پس از اینکه ایران اعلام کرد پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق یک عملیات محدود بوده است، قیمت نفت از ابتدای هفته جاری تاکنون، روند کاهشی پیدا کرد.

بر اساس گزارش رویترز، ژاپن بیش از ۹۵ درصد از نفت مورد نیاز خود را از خاورمیانه وارد می کند. اکثر پالایشگاه های ژاپنی به شکلی طراحی شده اند که مناسب پالایش نفت خاورمیانه هستند و سوئیچ به تامین کنندگان دیگر، راحت نخواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا