Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت فرانسه مخالفت خود را با سفرهای خارجی شهروندانش طی تابستان سال جاری اعلام کرده است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، الیزابت بورن وزیر محیط زیست فرانسه روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: دولت فرانسه نمی خواهد شهروندانش در تابستان امسال به سفرهای خارجی بروند و به شهروندان توصیه می کند تا تابستان امسال را در فرانسه سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز پیش از این گفته بود که بعید است شهروندان فرانسوی قادر باشند تابستان امسال به سفرهای مهم و بزرگ خارجی بروند و حتی ممکن است برای سفرهای اروپایی نیز محدودیت های خاصی در نظر گرفته شود تا خطر شیوع مجدد ویروس کرونا کاهش یابد.

دومین تجمع اعتراضی کارکنان بهداشتی و درمانی فرانسهاستقرار پلیس فرانسه در حومه‌های پاریس برای سرکوب اعتراضات

وزیر محیط زیست فرانسه اظهار داشت: دولت طی هفته آینده درباره احتمال کاهش برخی محدودیت ها بر سفرهای داخلی تصمیم گیری خواهد کرد.

دولت فرانسه هم اکنون محدودیت بیشتر از 100 کیلومتر سفر را برای شهروندان اعمال کرده است.

وی گفت: پارک ها و بوستان های پاریس همچنان بسته خواهد بود چرا که پایتخت فرانسه از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان در منطقه قرمز قرار دارد.

پیش از این شهردار پاریس از دولت خواسته بود تا پارک‌های این شهر مجددا بازگشایی شود.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تابستان امسال دولت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

فرانسه راهکار جدیدی برای کمبود پلیس در راستای تامین امنیت المپیک پاریس در نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از لوموند؛ مقامات فرانسه در نظر دارند برای تامین امنیت المپیک و با توجه به کمبود پلیس، نیروهای شرکت‌های خصوصی امنیتی را به خدمت بگیرند.

هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول

به گفته این منبع؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس از کمبود نیروهای پلیس برای تضمین برگزاری ایمن مسابقات خبر داد. یک گزینه جایگزین برای سازماندهی امنیت، مشارکت نیروهای امنیتی دیگر سازمان‌ها است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد