Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@23:57:23 GMT

ساعت‌های سرنوشت ساز برای قدوس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۴۱۵

ساعت‌های سرنوشت ساز برای قدوس

ایران اکونومیست-پرونده شکایت باشگاه اوسترشوندس و سامان قدوس از فیفا امروز در دادگاه CAS مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امروز (دوشنبه) دادگاه حکمیت ورزش (CAS) پرونده شکایت باشگاه اوسترشوندس سوئد و سامان قدوس لژیونر فوتبال کشورمان از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به خاطر محرومیت و جریمه نقدی آن‌ها با حضور نمایندگان رسمی باشگاه اوئسکا اسپانیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که قدوس پیش از پیوستن به تیم فوتبال آمیان فرانسه برای عقد قرارداد با تیم اوئسکا راهی کشور اسپانیا شد و و با این باشگاه قراردادی داخلی به ثبت رساند.

این مهاجم پس از بازگشت به سوئد با مخالفت باشگاه اوسترشوندس بابت این قرارداد مواجه شد و از حضور در لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) منصرف و سپس با قراردادی پنج ساله به تیم آمیان پیوست.

باشگاه اسپانیایی پس از امضای قرارداد سامان قدوس با آمیان فرانسه از این مهاجم ایرانی و باشگاه اوسترشوندس سوئد به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.

فیفا نیز سال گذشته آرای محرومیت چهار ماهه سامان قدوس به همراه جریمه چهار میلیون یورویی و همچنین بسته شدن ۲ پنجره نقل وانتقالاتی برای اوسترشوندس را صادر کرد.

در جلسه امروز برادر سامان قدوس نیز به‌عنوان شاهد اصلی امضای قرارداد داخلی این بازیکن با باشگاه اوئسکا اسپانیا حضور می‌یابد. باشگاه اوئسکا هم‌اکنون در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند.

این دادگاه از ساعت ۱۴ امروز آغاز و در ساعت ۱۸ به پایان می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه اوسترشوندس سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد