Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ایالات متحده آمریکا چین را متهم کرده که درصدد سرقت واکسن کووید 19 (کرونا) توسط جاسوسان خود در واشنگتن است.
به گزارش آریا،رابرت اوبراین، مشاور ریاست جمهوری آمریكا در امور امنیت ملی گفته، چین با استفاده از روش های غیرقانونی می خواهد تلاش كند تا تحقیقات و فن آوری آمریكایی را برای تولید واكسن ضد ویروس کرونا پیدا كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز کرد که ایالات متحده اولین کشوری خواهد بود که واکسن ضد ویروس ایجاد می کند، اما چین با جاسوسی برای پیدا کردن همه تحقیقات و دانش دانشمندان امریکا تلاش می کند.
اوبراین در مصاحبه با ان بی اس گفت: "آنها سالها سالیان اموال معنوی آمریكا را سرقت و فن آوری جعلی آمریكا را بوجود اوردند. و اگر این كار را با واكسن انجام دهند تعجب نخواهم كرد."
پس از آن، او یک بار دیگر چین را به پنهان کردن داده های مربوط به ویروس کرونا و پنهانکاری متهم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتهام کرونایی آمریکا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه

 یک هفته پس از ناپدید شدن دختر دانشجوی دندانپزشکی در شهرستان رفسنجان پیکر بی‌جان وی حوالی کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

به گزارش ایران، علیرضا محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: در پی گزارشی مبنی بر ناپدید شدن یک دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی برای پیدا شدن این فرد صادر شد. در حالی که ردیابی‌ها ادامه داشت سرانجام صبح سوم اردیبهشت مأموران کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش یکی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات برای پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که در نهایت با استفاده از هلی شات جسد این دانشجو در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات اولیه آغاز شد.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهارنظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا