Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی بهزیستی گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مهدهای کودک و ادامه دار بودن آن شرایط را برای اداره مهدها سخت کرده است و بسیاری از مهدها در آستانه تعطیلی همیشگی قرار دارند و از وزارت بهداشت درخواست می‌شود با بازگشایی مهدها موافقت کند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

حبیب‌الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پروتکل بهداشتی سازمان بهزیستی کشور مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک اظهار کرد: امیدواریم وزارت بهداشت بر اساس چارچوب ارائه شده از سوی بهزیستی موافقت کند چراکه بسیاری از مهدهای کودک در شرایط بحرانی و در مرز تعطیلی همیشگی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروتکلی که از سوی سازمان بهزیستی تهیه شده است بسیار منطقی و قابل دفاع است و براساس آن مهدهای کودک موطف به پذیرش کودکان در مهدهای کودک هستند چرا که عدم حضور کودکان در مهدهای کودک هم اکنون برای مادرانی که شاغل هستند دردسرساز شده است.

مسعودی فرید گفت: در صورتی که وزارت بهداشت با پروتکل مهدهای کودک موافقت کند فرآیند فاصله گذاری در مهدهای کودک انجام می‌شود، همچنین تعداد پذیرش کودکان در مهدهای کودک به حداقل می‌رسد و در واقع یک روز در میان کودکان در مهدهای کودک حضور پیدا می‌کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه بسیاری از ساختمان‌های مهدهای کودک اجاره‌ای است شرایط سختی برای موسسان و صاحبان مهدهای کودک رقم خورده است و ادامه این شرایط وضعیت را برای آنها بدتر کرده است و مهدهای کودک در آستانه تعطیلی قرار دارند که امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت شرایط بازگشایی مهدها براساس پروتکل‌های تهیه شده فراهم شود.

سکوت بهزیستی در قبال مشکلات مالی مدیران مهدهای کودک در پی بحران کرونارایزنی استاندار تهران با وزیر کشور برای بازگشایی مهدهای کودکاخذ پول زور توسط برخی مهدهای کودک از خانواده‌ها برای تعطیلات کرونایی!

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25,24/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودکان در مهدهای کودک بازگشایی مهدها مهدهای کودک وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی