Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبل از مصوبه افزایش ۵۰ درصدی سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، برخی دستگاه ها از این موضوع برخودار بودند که مابقی دستگاه ها نیز در سال جاری به اضافه شدند.

به گزارش مشرق، بهمن ماه سال ۹۸ مصوبه افزایش ۵۰ درصدی افزایش سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آن برخی از دستگاه ها بنا به مصوباتی از مزایای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخودار بودند.

بیشتر بخوانید پیدا و پنهان بخشنامه جدید نوبخت

دستگاه‌های اجرایی که قبل از  بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۱۳۹۸.۱۱.۳۰ به موجب مصوبات موردی از افزایش سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخورداربودند بدین شرح است:

دستگاه هایی که کمتر از ۵۰ درصد از امتیازات شغلی بهره مند شده اند در سال جاری تا این سقف بخشنامه دولت را برای کارمندان خود اجرایی خواهند کرد.

دستگاه‌های اجرایی که در اجرای  بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۱۳۹۸.۱۱.۳۰ از افزایش سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردارشده‌اند بدین شرح است:

دستگاه‌های اجرایی که مشمول بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰  نبوده‌اند لیکن به موجب سایر اختیارات قانونی از افزایش حقوق  (مشابه بخشنامه مذکور) برخوردارشده‌اند از این قرار است:

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس اقتصادی افزایش حقوق دولت حقوق کارمندان افزایش حقوق کارمندان دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد

ایرج حشمتیبه مناسبت هفته زمین اظهارکرد: با توجه به نامگذاری روز زمین پاک در سال ۱۴۰۳ با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» به استقبال این روز رفتیم و به منظور اشاعه فرهنگ محیط زیستی برنامه‌هایی در قالب هفته زمین پاک مدنظر قرار دادیم. 

وی در ادامه گفت: سعی داریم با مکاتبه و فراخوان کلیه دستگاه‌های دولتی به منظور گرامیداشت و اجرای برنامه‌های مختلف در این روز، شرکت در برنامه‌های تلویزیونی، ساخت تیزر و همراهی با خبرنگاران در قالب بازدید‌های یک‌روزه در آگاهی‌بخشی به کلیه آحاد جامعه و دستگاه‌های ستادی و استانی به منظور حفظ محیط زیست قدم تاثیرگذاری برداریم.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: مطابق آمار‌های جهانی استفاده از پلاستیک‌ها از ۱.۵ میلیون تن در سال ۱۹۵۰ به ۲۳۲ میلیون تن در سال ۲۰۱۰ رسیده است و با برآورد ۴ درصدی افزایش میزان سالیانه آنها، قطعا نگرانی برای محیط زیست وجود دارد. 

وی با اشاره به اینکه میکروپلاستیک‌ها به دلیل وجود مواد شیمیایی مضر و قابلیت جذب، انتشار آلاینده‌های آلی پایدار به عنوان تهدیدی برای کیفیت آب و اکوسیستم‌ها تلقی می‌شوند، ادامه داد: پلاستیک‌ها با توجه به منبع تولید به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می‌شوند و تجمع آنها در سیستم‌های آبی بسیار آسیب‌زاست.

حشمتی اضافه کرد: انواع مختلف بیوپلاستیک‌ها که شامل پلاستیک‌های سلولزی، پلی استر‌های آلیفاتیک، پلی لاکتیک اسید و رزین‌های پلی آمید می‌شوند نیز جزو مخاطرات انسان‌ساخت برای زمین هستند.

وی یادآور شد: حدود ۲۰ میلیون پسماند عادی (شهری و روستایی) و ۴۵ میلیون تن پسماند کشاورزی در سال در سطح کشور تولید می‌شود همچنین تولید ۱۱ میلیون تن پسماند صنعتی و ویژه، ۴۰۰ هزار تن پسماند عفونی سالیانه گزارش شده است. با این مقادیر تولید پسماند در کشور و عدم رعایت ملاحظات دفع اصولی آنها تصور زمین پاک مقدور نخواهد بود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: ایجاد و گسترش سامانه جامع محیط زیست برای رصد نقل و انتقال پسماند‌ها و مدیریت صحیح آنها از اصلی‌ترین سیاست‌های ما در معاونت است. ابزار‌های برخط نظارت بر حسن انجام تکالیف تولیدکنندگان مطمئنا کمک راهبردی به سازمان خواهد کرد همچنین طی دو سال اخیر ۲۹ جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند برگزار و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های مدیریت پسماند در آن بررسی و تصمیم گیری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حشمتی تاکید کرد: رسیدگی به بیش از ۱۰ هزار درخواست در سامانه نقل و انتقال پسماند‌ها نشانگر جدیت سازمان در این بخش است. احصاء و پیگیری وظایف دستگاه‌ها در قانون مدیریت پسماندها، تدوین پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها، درخواست اصلاح مواد ۱۲ و ۳۶ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها، تدوین و پیگیری انجام آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی و سایر موارد در دست اقدام از عملکرد‌های این حوزه در سال پیش است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان