Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:45:15 GMT

چالش ورنر برای تخت پادشاهی لوا در بوندس‌لیگا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۴۸۳

چالش ورنر برای تخت پادشاهی لوا در بوندس‌لیگا

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش با هت‌تریک در  دیدار دیروز تیمش مقابل ماینتس به رقابت خود با لواندوفسکی در صدر جدول بهترین گلزنان بوندس‌لیگا جذابیتی بیش از پیش بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت بین بهترین گلزنان بوندس‌لیگا برای کسب عنوان آقای گلی این فصل به اندازه رقابت اصلی در این لیگ داغ و پرهیجان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته هر دو صدرنشین جدول گلزنان این لیگ، رابرت لواندوفسکی و تیمو ورنر برای تیم‌هایشان گلزنی کردند تا نشان دهند رقابت آقای گلی در آلمان داغ داغ در جریان است.

 

 

بعد از تک‌گل لواندوفسکی در جریان پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آینتراخت که روز شنبه اتفاق افتاد، دیروز تیمو ورنر کاری کرد که همه خبرهای فوتبالی آلمان را به خود اختصاص دهد. ورنر با هت‌تریک کردن در جریان پیروزی 5-0 تیمش لایپزیش مقابل ماینتس، سومین هت‌تریک این فصل خود را ثبت کرد. او حالا با 24 گل زده، تنها سه گل تا رسیدن به لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

 

 

جالب اینجا است که هت‌تریک دیروز تیمو ورنر در اپل آرنا، استادیوم خانگی ماینتس، دومین هت‌تریک او مقابل ماینتس در این فصل بود. به نظر می‌رسد ماینتس برای این مهاجم آلمانی خوش‌یمن است. تیمو ورنر 24ساله با درخشش دیروزش هم نام خود را به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه ثبت کرد و هم به شاگردان یولیان ناگلزمان کمک کرد تا بار دیگر به رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا برگردند.

 

این هفته لواندوفسکی، صدرنشین جدول گلزنان هم برای تیمش گلزنی کرد ولی نمایش او به اندازه ورنر درخشان نبود. در دیدار بایرن مونیخ صدرنشین مقابل آینتراخت فرانکفورت، لواندوفسکی یک گل وارد دروازه حریف کرد تا تعداد گلهای این فصل خود در بوندس‌لیگا را به عدد 27 برساند. لواندوفسکی البته در این فصل، در تمامی رقابتها 41 گل به ثمر رسانده که آمار خارق‌العاده‌ای است.

 

 

جالب اینجا است که بهترین گلزنان بوندس‌لیگا، امسال در صدر فهرست بهترین گلزنان اروپا هم قرار دارند. اگر ارلینگ هالند را به دلیل اینکه گلهای خود را برای دو باشگاه مختلف به ثمر رسانده از این فهرست فاکتور بگیریم و تنها گلهای به ثمر رسیده او در دورتموند را حساب کنیم، ورنر در فهرست بهترین گلزنان اروپا هم پشت سر لواندوفسکی در رتبه دوم قرار دارد.

 

در بین 5 لیگ بزرگ اروپایی، لواندوفسکی و ایموبیله ماشین گلزنی لاتزیو با 27 گل صدرنشین هستند و تیمو ورنر با 24 گل زده به فاصله نزدیکی آنها را تعقیب می‌‌کند. بی‌دلیل نیست که یورگن کلوپ برای به خدمت گرفتن گلزن 24ساله لایپزیش اصرار دارد.

 

 

بایرن مونیخ آر بی لایپزیش تیمو ورنر روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیمو ورنر روبرت لواندوفسکی بهترین گلزنان بوندس لیگا تیمو ورنر هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن می‌گوید شکی ندارد که سرمربی اسپانیایی این تیم روزی هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگرار تسنیم، ژابی آلونسو که اخیراً با وجود علاقه‌مندی سه باشگاه بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید اعلام کرد در بایرلورکوزن به کارش ادامه خواهد داد، قصد دارد در آینده در یکی از این سه تیم که سابقه بازی در آنها را دارد، مربیگری کند. این مربی اسپانیایی در لورکوزن دست به کار بزرگی زد و یکشنبه شب پس از برتری 5 بر صفر شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ 119 ساله‌اش به قهرمانی در این رقابت‌ها رساند.  

فرناندو کارو مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «لاگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، درباره آینده حرفه‌ای سرمربی اسپانیایی این تیم گفت: تردیدی نیست که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد اما نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. ما به هم قول داده‌ایم فقط در صورتی که باشگاهی که او قبلاً در آن بازی کرده برای استخدامش پا پیش بگذارد با هم صحبت کنیم.

تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان

لورکوزن که پیش از این پنح بار نایب‌قهرمان بوندس‌لیگا شده بود، با اختلافی 16 امتیازی‌ نسبت به بایرن مونیخ (قهرمان 33 دوره بوندس‌لیگا که در 11 فصل گذشته این رقابت‌ها به هیچ تیمی اجازه قهرمانی نداده بود) در فاصله پنج هفته به مانده به پایان فصل، قهرمانی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را مسجل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد