Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، در این آیین که با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و مرتضی حیدری فرماندار قم برگزار شد، مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی در وصف بانوی کرامت پرداختند.

مردم نیز با چشمانی گریان و شاخه‌های گل وارد حرم کریمه اهل‌بیت(ع) شدند و ارادت خود را به دخت حضرت موسی بن جعفر(ع) ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر درب‌های حرم به روی عاشقان اهل‌بیت(ع) باز است و مردم با خواندن زیارت‌نامه حضرت معصومه(س)، مشغول مناجات و نجوای عاشقانه با بانوی آب و آینه هستند.

مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در گوشه گوشه حرم به شکرانه بازگشایی درب‌های حرم کریمه اهل‌بیت(س) مشغول عبادت، نماز، دعا، مناجات و نیایش با پروردگار خویش هستند.

بیش از ۷۰ روز از تعطیلی اعتباب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه(س) به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد که با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، درب‌های حرم با برگزاری آیینی از امروز به روی زائران گشوده شد.

در پی شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه ۹۸، محدودیت‌هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه (س) ایجاد و در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتباب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است، درب‌های صحن‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران صبح امروز دوشنبه طی آیینی با حضور خانواده شهیدان و علما بازگشایی شود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حرم حضرت معصومه س درب های حرم اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، بخشدار مرکزی فریمان گفت: بر اثر بارش باران و افزایش سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های محلی راه ارتباطی ۴ روستای بخش مسدود شده بود که بازگشایی شد.

 مصطفی واعظی افزود: دیروز و دیشب در پی بالا آمدن آب در مسیر جاده روستا‌های فیض آباد، آبقلعه، چاه کبوتری و سعدآباد برای ساعاتی این مسیر‌ها مسدود شده بود که پس از فروکش کردن سیلاب و انجام اقدامات اولیه این مسیر‌های روستایی بازگشایی شد.

رییس راهداری شهرستان فریمان هم  با بیان این که سیلاب نزدیک به یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به پل‌ها خسات وارد کرد گفت: سیلاب روز گذشته موجب وارد شدن صدمه به ۴ پل شد.

مهندس شکری با اشاره به اینکه سیلاب به دو محور فیض آباد، سعدآباد و حاجی آباد صدماتی وارد کرد گفت: هم اکنون کارکنان این اداره در حال ترمیم و انجام اقدامات اولیه هستند.

افزایش سطح آب در مسیر فریمان به مشهد در محدوده فاز ۲ شهرک صنعتی کاویان فریمان نیز موجب شد رفت و آمد در این مسیر برای ساعتی با کندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • فریاد حیدر حیدر مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید