Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نصیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: توصیه‌های آموزشی لازم بصورت چهره به چهره برای بهره‌برداران و صیادان در خصوص پیشگیری و رعایت الزامات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع و ابتلاع به این ویروس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان درخصوص پیشگیری شیوع ویروس کرونا ادامه داد: این اداره‌کل همچون سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی کشور و طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری در چابهار تشکیل نشست داده و با ایجاد دبیرخانه مبارزه با این ویروس منحوس در خصوص پیشگیری از آن آغاز بکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون آبزی پروری اداره‌کل شیلات سیستان وبلوچستان، مرخصی و یا دورکاری به کارکنان آسیب پذیر با توجه به ارائه مدارک پزشکی، تامین و ذخیره آب، اقلام خوارکی و مواد ضدعفونی کننده، تشکیل تیم‌های واکنش سریع و ضدعفونی و آموزش‌های لازم به کارکنان جهت پیشگیری از بیماری، تعیین کشیک برای زمان‌های تعطیلی ادارات وابسته بصورت شبانه‌روزی، جمع آوری آبدارخانه‌ها و قرار دادن آب جوش و لیوان یکبار مصرف قبل و بعد از ماه مبارک رمضان و ضدعفونی محیط، اتاق و راهروها به صورت منظم و روزانه از جمله اقدامات این اداره کل به منظور پیشگیر یاز ویروس کرونا بوده است.

وی افزود: شناورهای صیادی فراساحل موظف شدند به محض ورود به حوضچه، هماهنگی‌های لازم را با شبکه بهداشت انجام تا در صورت وجود افراد مشکوک به ویروس سریعا آنرا به مراکز درمانی مشخص شده شهرستان انتقال دهند.

نصیری گفت: به تمامی کارکنان ادارات شیلات سیستان و بلوچستان تاکید شده که در شهرستان حضور داشته باشند و از خروج غیر ضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: کارکنانی که مرخصی روزانه و مسافرت خارج از شهرستان داشته‌اند تاکید شده در موقع بازگشت طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا حداقل دو هفته (۱۴ روز) قرنطینه شوند و بعداز دریافت گواهی سلامت و انجام آزمایشات مربوطه و تست کرونا توسط مراکز معرفی شده و ستاد مبارزه با کرونا و ارائه آن به حراست و دبیرخانه مبارزه با این ویروس به محل کار مراجعه کنند.

 معاون آبزی پروری اداره‌کل شیلات سیستان وبلوچستان با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این اداره‌کل خاطرنشان کرد: براساس گزارشات واصله و با توجه به اینکه شیوع این ویروس در شهرستان رو به افزایش است از تمامی همکاران انتظار می‌رود که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در محیط‌های اداری و در محیط فعالیت‌های شیلاتی با حساسیت بالایی  رعایت کنند.

وی افزود: در محیط کار و اداره و محل‌هایی که به اقتضای شغلی‌مان مجبور به تردد هستیم نکات بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان شیلات ایران ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان شیلات ایران شیلات سیستان ویروس کرونا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به این که در بیشتر شهر‌های صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت‌های صنایع و معادن هستیم، لذا انتظار می‌رود مسئولین و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین رمضانی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان اظهار داشت:ضرورت دارد تمامی مسئولین شهرستان نیز در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون مکان اورژانس اجتماعی رفسنجان مناسب نیست، اظهار داشت: جابجایی محل استقرار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان قرار گرفته است.

او اظهار داشت:با توجه به اینکه ساختمان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به جابجایی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین و اشخاص مددجو می‌باشد، با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان این امکان فراهم شد که خدمت رسانی اورژانس اجتماعی به محل دیگری موقتا انتقال یابد.
 
وی افزود: این اقدام بزودی با همکاری مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان و با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان انجام و محقق خواهد شد. 

او در ادامه بیان داشت: ضرورت دارد با پیگیری مجموعه‌های متولی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رفسنجان در اسرع وقت موضوع ساخت مکان مناسب به صورت دائمی و متناسب با نیاز‌های شهرستان صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم