Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@14:10:27 GMT

دولت، مقصر اصلی این فریادها و ناله‌ها

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۶۰۹

دولت، مقصر اصلی این فریادها و ناله‌ها

فریادها و ناله‌های کشاورزانِ هندوانه‌‌کاری که قربانی عدم اجرای سیاستِ واحد در مدیریت تولید و بازار در کشاورزی می‌شوند و بدون اطلاع از نیاز بازار به کشت محصول اقدام می‌کنند. دولت با تعلیق #قانون_تمرکز در سال گذشته مقصر اصلی این ضرر و زیان‌های وارد شده به کشاورزان است. متولی تولید کشاورزی عملاً در حال حاضر ابزاری برای مدیریت بازار محصولات کشاورزی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه دانلود

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در برنامه تلویزیونی گفت: در اوایل دهه ۹۰ وقتی مشکلی در زمینه مایحتاج مردم در حوزه کشاورزی، پروتئین و ... پیش می‌آمد ۳ نهاد متولی بودند و از این روز مجلس یازدهم تلاش کردیم مدیریت واحدی را اجرایی نمایین و ر حوزه کشاورزی و تامین گوشت فقط وزارت جهاد کشاورزی پاسخگو است.

او افزود: در این مجلس مصوب شد که نقشی را به عهده سندیکا‌ها و انجمن‌های صنفی که مرتبط با کشاورزان است بدهیم، اما اکنون باز هم کشاورزان گلایه‌مند هستند و دلیل آن نیز تورم و افزایش هزینه‌های تولید طی سال‌های گذشته است که کشاورز را با مشکلاتی برای تامین درآمد مواجه کرده است.

آقای یوسفی می‌گوید: توجه به بخش کشاورزی در خوزستان با تولید ۱۷ و نیم میلیون تن محصولانت باغی و زراعی که با فاصله از استان‌های دیگر است یعنی توجه به پیشران‌های اقتصاد و قطعا توجه به کشاورزی هم باعث پیشرفت و تامین کالا‌های اساسی و امنیت غذایی است و هم معیشت کشاورز استان را تامین می‌کند.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست