Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، دفتر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که او به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به تمامی دستگاه‌های امنیتی دستور داد تا مقررات منع آمد و شد همه جانبه و فراگیر را شدت ببخشند.

این دستور پس از ثبت ۱۹۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱.۶ میلیون فقره مجوز کسب و کار الکترونیکی صادر شده که با توجه به جدید بودن شناسه یکتای صنفی نیز دریافت کرده‌اند. در این مدت ۲.۵ میلیون تقاضا برای مجوز ارائه شده بود که ۹۰۰ هزار مجوز یا رد شده یا با انصراف افراد مواجه شده است.

وی افزود: بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی باید تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ سایر ۲ میلیون مجوز کاغذی کسب و کار، الکترونیکی شوند و شناسه یکتا برای آنها صادر شود. اگر صاحبان جواز کسب این اقدام را صورت ندهند از تمامی خدمات حاکمیتی و دولتی محروم خواهند شد.

رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد خاطرنشان کرد: این اولین جلسه هیات مقررات‌زدایی در سال جاری بود که مقررات زائد کسب و کارها را باید رفع کنیم. در این خصوص قرار شد آخرین گام از قانون تسهیل کسب و کار شامل تبدیل پروانه‌های کاغذی کسب به شناسه یکتای کسب و کار شود.

سیاح درباره مجوز احداث جایگاه سوخت‌رسانی‌ بیان کرد: شرکت نفت در این زمینه اعلام کرده با توجه به ظرفیت تولید بنزین کشور، ‌جایگاههای موجود کافی است. بنابراین ‌باید پیگیری شود مجوزهای جدید برای افرادی که تقاضای ایجاد جایگاه دارند، منجر به قاچاق سوخت نشود. در این زمینه اهلیت و توان مالی متقاضیان برای احداث جایگاه اهمیت دارد.

به گفته سیاح، شرکت پالایش و پخش قول داده تا آخر خرداد پاسخ متقاضیان احداث جایگاه سوخت را از طریق سیستمی بدهد و فرآیند کارمند محوری حذف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • چرا آدم فضایی‌ها را پیدا نمی‌کنیم؟
  • پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی اجرایی شد
  • اجرایی شدن پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی