Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:55:30 GMT

پیکر امام جمعه موقت قائمشهر تشییع و خاکسپاری شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۶۹۳

پیکر امام جمعه موقت قائمشهر تشییع و خاکسپاری شد

مردم ولایتمدار قائمشهر پیکر مرحوم دارایی را از مقابل مسجد امام حسین (ع) تا حوزه علمیه برداران همراه با عزاداری و سینه زنی تشییع کردند.

این مراسم با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ،آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مرحوم شیخ فیض الله دارایی بعد از مراسم تشییع با حضور گسترده مردم در امام زاده سید نظام الدین قائمشهر به خاک سپرده شد.

عالم زاهد و وارسته آیت الله حاج شیخ فیض الله دارایی در سن 89 سالگی و در روز شنبه (سوم خردادماه )  دعوت حق را لبیک گفت .

این استاد برجسته اخلاق و معرفت که مسیر طولانی تهذیب نفس و کسب علم را در حوزه های نجف و قم طی کرده ازمحضر اساتید و بزرگانی چون آیات اعظام بروجردی، سید محمود شاهرودی، امام خمینی، خویی و میرزاهاشم آملی که در شکل گیری شخصیت علمی و فقهی وِ عرفانی و اخلاقی ایشان موثر بودند ، کسب فیض کرده است.

آیت الله دارایی از بزرگان علمای استان مازندران بودند که از اکثر مراجع عظام گذشته و حال، نمایندگی رسیدگی به امور شرعی داشتند.

این عالم فقید قریب سه دهه زعامت مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر را برعهده داشتند که ره آورد آن تعلیم و تربیت بسیاری از علما و طلاب شهرستان و استان مازندران  می باشد که در بسیاری از مناصب حوزوی و  لشکری و کشوری منشاء برکات برای جامعه ایمانی و ملت شریف می باشند.

برچسب‌ها مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران قائم شهر مازندران قائم شهر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند